vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

PC tapana Boot kun kiintolevy on liitettynä. Emolevyn tai Kovalevy ongelma?

Reply

Thread Tools
Old 13 huhtikuu 2009, 05:32
Uusi Jäsen

Default PC tapana Boot kun kiintolevy on liitettynä. Emolevyn tai Kovalevy ongelma?

Hei,

Olen Dell Dimension 5150, eilen palasin minun kpl (joka oli päällä ja lataamalla tiedostoja verkosta), että se oli vilkkuva keltainen valo edestä. Haku kautta foorumeilla, tämä on yleensä kovalevyn tai emolevyn ongelma.
Olen yrittänyt Käynnistys kiintolevyltä kytkettynä, mutta tämä ei onnistu. (vilkkuva keltainen valo).
Kun kiintolevy isnt kytkettynä Voin kuitenkin käynnistyslataimen USB-näppäintä (Windows 98 boot kuvaa sitä).
Kun kytken DVD-RW-asema, bios ei tunnista tätä asema (i on 2 DVD-asemat ja yrittäneet molemmat), mutta voin lisätä levyjen näitä asemia ja voi kuulla levyn lukeminen.

Olen olettaen tämä tarkoittaa sitä, että kovalevy olisi antanut periksi, mutta samalla olen hämilläni siitä, miksi DVD-asemat tapana vaikuttaa?

Kiitos,

Simon
Old 13 huhtikuu 2009, 05:58
Rahoittajien ryhmän

Default PC tapana Boot kun kiintolevy on liitettynä. Emolevyn tai Kovalevy ongelma?

Kokeile korvaa CMOS akku ... ja tarkista taivutettu nastat (shorting) ja USB-portit.

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 13 huhtikuu 2009, 06:06
Uusi Jäsen

Hi philthomas,

Kiitos nopeasta vastauksesta. Olen jo yrittänyt korvaa CMOS akku ja ei ole näkyvissä taivutettu nastat, muita ideoita?

Hurraa
Old 13 huhtikuu 2009, 08:05
Rahoittajien ryhmän

Kokeile koukkaaminen HDD ylös kuin orja toiseen tietokoneeseen ja katso jos se toimii ok.
Old 9 marraskuu 2009, 10:30
Uusi Jäsen

Default Re: PC Wont Boot kun kiintolevy on liitettynä. Emolevy tai kiintolevy proble

Keltainen valo on minun ongelmani.
Voin korjata sen (ks. alla), ja tietokone on käynnissä. Pc toimii täydellisesti ja Hrs, päiviä tai kuukausia. Sitten yritän jotain tavallisesta poikkeavaa ja oho. Minulla avata ja palauttaa alla kuvatulla tavalla.

Power Ongelma: virtavalo (keskus Käynnistä-painiketta) on tasaisesti Amber, (jonka on oltava tasainen vihreä) tietokone on kuollut. Käsikirjan sanoo: "Laite saattaa olla viallinen tai väärin asennettu.

Mahdollinen ratkaisu.
a) Poista ja asenna muistimoduulit, jos se ei toimi.
b) Poista ja asenna muistimoduulit ja kaikki kortit, jos ei menestystä.
c) Poista ja asenna näytönohjain, jos sellainen on.
Kun valo palaa jatkuvasti keltaisena tietokone on täysin kuollut, toisinaan se palaa elämään Suoritettuaan,) edellä. Joskus) ei toimi, ja lähden varten) ja b). Tämä tuo myös takaisin elämään. Sikäli kuin olen tietoinen siitä minulla ei ole graafinen kortti.

Voisiko joku hieman valaista tätä poikkeus? Minulla äänikortti on asennettu. "Creative: Sound Blaster Audigy 2 ZS", jota epäilen. Voisiko tämä olla ongelma? Ottaa sanoi, että musiikki kuulostaa hyvältä ja "Dell UK - 5650 5 +1 Kaiutinjärjestelmä"
SKAALA Art
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Tietokone Wont Boot. Kovalevy ongelma? Haun Rautatavaran Chat 2 30 marraskuu 2009 12:30
Kovalevy tai Windows? Kpl tapana käynnistyä oikein ja Stuck on jatkuva Loop! soupdragon1973 Windows-käyttöjärjestelmät 12 7 marraskuu 2009 09:00
HP Laptop Screen tapana päälle Hard Drive tapana Aloitetaan: Syttyy ovat kuitenkin ....... gra Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 8 5th Aug 2009 18:28
Hard Drive boot ongelma - Olen yrittävät siirtää HDD toiseen yksikköön Arnold27 Drives & Removable Media 1 4th Jun 2009 09:42
Autorun Modding Ulkosuhteet Hard Drive - Autoplay Sound Kun kytkettynä Clayton Multimedia & Codecs 6 29th Mar 2009 20:05
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.