vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Pentium D-luokan prosessori ylikuumenemisella

Reply

Thread Tools
Old 16 helmikuu 2009, 17:37
Jäsen

Default Pentium D-luokan prosessori ylikuumenemisella

Okei, joten tässä on juuri sitä.

Ystäväni on vanhempi PC hän tarvitsee korjata. Olen tutustunut sitä aikaisemmin, mutta ei ole koskettanut sitä jonkin aikaa, joten olen hieman fuzzy erityisistä specs kuitenkin Muistan useimmat niistä tärkeistä bittiä.

Tiedot:
Pentium D-luokan suoritin, alun perin clocked 3 GHz.
Asus P5-sarjan emolevy
1,5 GB RAM (2x Vanhemmat DDR2 256 MB Sticks, yksi 1 GB PC2-6400 Stick)
ATI Radeon X550 Graphics Card (PCI-E)
Windows XP SP2

Nyt. Hänen prosessori, ja lähes käynnissä taustalla ohjelmat suoritetaan klo 72 + celsiusasteina (160 + Fahrenheit). Se osuma 110 Celsius lastiviivayleissopimusta, ja sammuu liiallisen. Olen reseated että HSF, Puhdistetut jalostajan pois 90% alkoholia ja uudelleen Arctic Silver 5 toimittaa jalostajalle, poistaa ja puhdistaa tuulettimen, lisäsi tapauksessa tuuletin, puhalsi koko torni pois paineilmalla, underclocked käsittelijän 2,25 GHz ja edelleen, että asia ei jäähtyä.

Mitä muuta voin tehdä?

Hän ei ole oikeastaan varaa ostaa uusi emolevy ja suoritin juuri nyt, niin se on useimmiten käy (Ellei viimeisenä keinona), mutta hän voi antaa uuden HSF tai joitakin pieniä osia / tools.

Pidä mielessä, että elämme Ontario, Kanada, ja eivät omista luottokortteja tai menetelmiä internet maksu ostaa osia jne.
Old 17 helmikuu 2009, 12:54
Jäsen

Auts, i on Pentium D ja tht runs on bout 40 astetta tyhjäkäynnillä!
Ensinnäkin, oletko varma, että heatsink tekee hyvää kosketusta prosessori? summa LGA775 heatsinks ovat tuskaa mahdu kunnolla!
jos se on, oletko varma, että BIOS on ajan tasalla? se voi antaa väärän lukeman, että lämpötila-anturi ...
MCTW
Old 17 helmikuu 2009, 14:39
Moderator Group

Joo tarkistaa bios ja varmista, että volttia ei sätky!

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 17 helmikuu 2009, 17:03
Jäsen

Olen reseated sen ja yrittänyt eri HSF Minulla oli annettu noin, niin elleivät he molemmat taivutettu tai jotain ...

Olen ehdottomasti välein BIOS-päivityksen, ei ole ollut siihen vuosina. Ehkä I'll tarkastaa, että ulos, hyvä idea. Kuten jännite, on asetettu automaattinen, joka on oletuksena. Voin yrittää undervolting, jotka voisivat auttaa joitakin. On underclocked, joten ei pitäisi olla ongelma undervolting.
Old 17 helmikuu 2009, 20:20
Jäsen

Minulla on 925 Pentium D @ 3 GHz (90 wattia) Haluan bet sinulla on 930 @ 3 GHz (130 wattia), minun setup (ilman mods) varastossa HSF kaivos olisi tyhjäkäynnillä @ 52c ja ampua sen 70C jälkeen alle minuutissa (ja pitää kiivetä) Minulla oli vain yksi 80mm tuuletin edessä. Minun ratkaisu oli vanha CPU fan (60mm) asennettava oikeassa kulmassa CPU tuuletin, joka puhaltaa koko CPU fan. nyt temps ovat 42c tyhjäkäynnillä ja 58c 100% kaikista ajassa. Useimmissa tapauksissa on huono ilmavirrasta ja CPU yksinkertaisesti imee lämpöä pois emolevyn. Olen aina ollut onnea myönteinen ilmavirran (lisää faneja puhaltavat osaksi tapauksessa kuin ulos) mutta se on enintään voit päättää. saada tarkka specs varten CPU (kaivoksen = thermal design temp = 63c) ja muistaa varastossa heatsinks ja fanit on testattava ulkoilmaan (Olen vierasta koska he eivät koskaan suoriutumaan numeroita totesi kerran sisällä tapauksessa.)
Old 18 helmikuu 2009, 05:48
Jäsen

että hyvä kohta actully, kuinka paljon asiassa jäähdytys teillä on?
Old 18 helmikuu 2009, 16:56
Rahoittajien ryhmän

Pyydän anteeksi, olen hieman off topic kommentoida Redk, mutta hahmon intrigues minua. Onko jossain voin tarkastella sitä suurempaa kokoa?
Old 18 helmikuu 2009, 18:11
Jäsen

Asia on Uskon 2 fania. Lentotoiminnan saanti edessä, jolloin ilmassa ympäri ja puhaltamalla sen takana ja toinen tuuletin. Molemmat ovat 80mm, ja aseta täydellä nopeudella.

Asia on myös melko suuri, todennäköisesti 10 tuumaa leveä, 24 tuumaa syvä, ja 18 tuumaa pitkä.
I'll menee sinne huomenna uskon, so I'll voi kokeile sitten.

(The pic voidaan sijoittaa tähän, Bubba: http://i44.tinypic.com/14t3jfp.jpg)
Old 19 helmikuu 2009, 19:31
Jäsen

En voinut tietää, miten muokkaan postitse, niin pahoillani, jos en voi olla kaksinkertainen postitse.

Anyways, It's a Pentium D 820 ja emolevy on P5LD2
I undervolted on 1,250 V, ja päivitetty BIOS, ja se on nyt noin 66 * C: n ylä-hylly 92 * C. Se ei enää overheats, mutta tämä on edelleen aivan liian kuuma.
Old 24 helmikuu 2009, 10:50
Rahoittajien ryhmän

Kiitos RedK.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
SDHC (Secure Digital High Capacity) Class 4 Vs. Class 6 - Mikä ero? cheesepuff Drives & Removable Media 1 1 syyskuu 2009 09:43
Tarvitsetko Graphic Designer / Animator haastatteluun luokan Tehtävä darion02 Multimedia & Codecs 3 15. Huhtikuu 2009 11:45
Mahdolliset ylikuumenemisella ????? mctw Kotelot & Virtalähteet 5 9. Lokakuu 2008 18:23
Ylikuumenemisen gvmllr Rautatavaran Chat 9 4. Jul 2007 06:52
PC - Pentium 4 D kahden ytimen tai Pentium Core Duo Hybr! D Rautatavaran Chat 1 23. lokakuu 2006 01:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.