![]() |
|
| |||
| |||
| Hey, er nogen derude i stand til at hjælpe ... Jeg har en computer, som, selv om det er Compaq, er for alle henseender en anstændig computer: Compaq Presario Model #: SR1937UK OS: Windows XP Home CPU: Pentium D Dual Core 940 3.2GHz RAM: 2x1GB PC2-4200 Grafik: NVIDIA GeForce 7500 LE 512MB Mobo: Asterope2 Der bør være en semi-anstændigt mængde energi, der kommer ud af denne ting. Multitasking bør ikke være et "push". Store programmer og baggrund programmer bør ikke være for træg, jeg skal ikke tro, skulle de? Nå, min ven mente, at jeg kan tabe eller andet sted, han foreslog: CPU ikke slå ud af alt, hvad den bør / Grafikken er ikke fungerer korrekt og ikke at adskille CPU-forbrug Kan nogen forslag til, hvordan jeg kan: 1 - være i stand til at opgradere på et lavt og højt budget (mobo, CPU, grafik, RAM) 2 - opdage, om der er noget funktionssvigt og dermed ikke bringe alle de magt? Alle svar velkomne!! Tak! |
|
| |||
| |||
| ive havde CPU-forbruget problem makker, alt er marmelade pakket på din HDD, og du kan iether gøre en disk defragmenteres eller tørre det alle sammen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Grafikkortet om, at pc'en er IMO det svageste led.
| |||
| |||
| Min computer er ren fyrene, PC Vedligeholdelse er en ekspertise med mig, bare ikke hardware viden! Defrags, disk cleanups, registreringsdatabasen renser lukke unødvendige / ubrugte programmer, deaktiver starter, alt gjort det, også, jeg har 3 HDDs, programmer og operativsystem på en indre, musik og downloads på en anden internt, og den mindst hyppigt anvendes billeder, film og videoer på et tredje eksterneEventuelle forslag til en erstatning for mig Grafikkort? Low / Mid / højprissegmentet budget ... Thanks a lot! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 7900GT/7950GT/7900GTX ville være mit valg. Disse er alle Nvidia's high-end 7-serien GPU's. De vil være mindre overkill for CPU'en men overvejer prisen dag du gerne være tosset ikke at gøre det.
|
| |||
| |||
| Cheers guys! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Far Cry 2, dårlige resultater. | carpious | PC & Console Gaming | 4 | 17 januar 2009 09:43 |
| Suggestions? | Jophen | Grafikkort & Monitors | 10 | 22 juli 2008 02:43 |
| Laptop resultater | epicz | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 29 januar 2008 15:17 |
| Langsom ydeevne | KillingJoke | Windows-operativsystemer | 1 | 29 januar 2008 09:33 |
| Any suggestions? | Vlad | General Hardware Chat | 13 | 7 august 2007 13:05 |
| Thread Tools | |
| |