![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, onko kukaan siellä auttaa ... Minulla on tietokone, joka, vaikka se on Compaq, on kaikki aikomukset ja tarkoitukset kunnon tietokoneeseen: Compaq Presario Malli #: SR1937UK OS: Windows XP Home CPU: Pentium D Dual Core 940 3.2GHz RAM: 2x1GB PC2-4200 Grafiikka: NVIDIA GeForce 7500 LE 512 Mt Mobo: Asterope2 Olisi puoliperävaunu ihmisarvoisen määrä teho tulee esiin tämän asian. Moniajo ei tulisi tasapeli. Suuri ohjelmia ja tausta-ohjelmia ei saa olla liian hidas, minun ei pitäisi ajatella, jos ne? No, ystäväni ajatteli, että saan olla häviämässä jonnekin, hän ehdotti: CPU ei banging pois kaiken, mitä se olisi / Kuvat eivät toimi kunnolla eikä erottamalla suoritinkäytön Voisiko joku ehdottaa, miten voi: 1 - kyettävä päivityksen, joka on pieni tai suuri talousarvio (mobo, CPU, grafiikkaa, ram) 2 - discover JOS kaikki on toimintahäiriö ja siten eivät tuo kaikki valta? Kaikki vastaukset tervetulleita! Kiitos! |
|
| |||
| |||
| ive oli suoritinkäytön ongelma mateuutteet, kaikki on hillo pakattu tietokoneen kiintolevylle ja voit iether tehdä levy eheyttää tai pyyhi se kaikki yhdessä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Grafiikkakortti, että tietokone on imo heikoin osa.
| |||
| |||
| Oma tietokone on puhdas kaverit, PC ylläpito on asiantuntemusta minulle juuri ole laitteisto tietoon! Defrags, disk cleanups, rekisterin puhdistaa sulkeutumaan tarpeetonta / käyttämättömät ohjelmia, poista käynnisty, kaiken, tehnyt sen lisäksi, minulla on 3 HDDs, ohjelmat ja käyttöjärjestelmä yksi sisäinen, musiikkia ja lataa ja toinen sisäinen, ja vähiten käyttää kuvia, filmejä ja videoita kolmasosaa ulkoisenKaikki ehdotukset kuin korvaavan minulle Graphics Card? Low / Mid / High loppuun talousarvion ... Kiitos paljon! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 7900GT/7950GT/7900GTX olisi minun valinta. Nämä ovat kaikki Nvidia's high-end-7-sarjan GPU's. He ovat vähäisiä ylilyönti varten CPU mutta harkitsee hinta nykyään haluat olla hullun ei.
|
| |||
| |||
| Cheers guys! |