![]() |
|
| |||
| |||
| He, is daar iemand kunnen helpen ... Ik heb een computer, die, hoewel zij Compaq, is voor alle opzichten een fatsoenlijke computer: Compaq Presario Model #: SR1937UK OS: Windows XP Home CPU: Pentium D Dual Core 940 3.2GHz RAM: 2x1GB PC2-4200 Graphics: NVIDIA GeForce 7500 LE 512MB Mobo: Asterope2 Er moet een semi-waardig hoeveelheid stroom die uit deze zaak. Multitasking mag geen push. Grote programma's en achtergrond-programma's mag niet te traag, ik moet niet denken, zouden ze? Nou, mijn vriend dacht dat ik kan lopen ergens Hij stelde: CPU is niet dreunend alles moet / De graphics zijn niet goed werkt en niet het scheiden van CPU-gebruik Kan iemand suggereren hoe ik kan: 1 - in staat zijn om te upgraden van een hoge-en lage-begroting (mobo, CPU, graphics, ram) 2 - ontdekken als er iets defect is en dus niet om uit alle macht? Alle reacties welkom! Bedankt! |
|
| |||
| |||
| ive had het CPU-gebruik probleem mate, alles is verpakt jam op uw harde schijf en u kunt doen iether een schijf defragmenteren of veeg het allemaal samen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De grafische kaart op de pc is imo de zwakste onderdeel.
| |||
| |||
| Mijn computer is schoon jongens, PC Onderhoud is een ervaring met mij, alleen niet hardware kennis! Defrags, schijf opschonen, register reinigt, het afsluiten van de onnodige / ongebruikte programma's, schakel het opstarten, alles gedaan, ook heb ik 3 HDDs, programma's en OS op een interne, muziek en downloads op een tweede interne, en het minst vaak gebruik gemaakt van foto's, films en video's op een derde externeEventuele suggesties voor een vervanger voor mij grafische kaart? Low / Mid / High end begroting ... Thanks a lot! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 7900GT/7950GT/7900GTX zou mijn keuze. Dit zijn allemaal Nvidia's high-end 7 serie GPU's. Ze zullen worden lichte overkill voor de CPU maar gezien de prijs tegenwoordig zou je gek niet te doen.
|
| |||
| |||
| Cheers guys! |