![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, er noen der ute kunne hjelpe ... Jeg har en datamaskin, som, selv om det er Compaq, er for alle intents og formål en anstendig datamaskin: Compaq Presario Model #: SR1937UK OS: Windows XP Home CPU: Pentium D Dual Core 940 3.2GHz RAM: 2x1GB PC2-4200 Grafikk: NVIDIA GeForce 7500 LE 512 MB Mobo: Asterope2 Det bør være en semi-anstendig mengden strøm som kommer ut av denne saken. Multitasking skal ikke være et push. Store programmer og bakgrunnen programmer bør ikke være for svak, bør jeg ikke tror, skal de? Vel, min venn tenkte at jeg kan miste ut et sted, han foreslo: CPU er ikke banging ut alt det bør / Bilde ikke fungerer og ikke skille CPU-bruken Kan noen foreslå hvordan jeg kan: 1 - kunne oppgradere på et lavt og høyt budsjett (mobo, CPU, grafikk ram) 2 - oppdage hvis noe er som ikke fungerer og dermed ikke få ut all den kraft? Alle svarene velkomne! Takk! |
|
| |||
| |||
| Ive hatt bruk av CPU problem kompis, alt er jam fullpakket på HDD og du kan iether gjøre en disk defragmentere eller tørk alt sammen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Grafikkortet på PCen er IMO den svakeste delen.
| |||
| |||
| Min maskin er ren fyrene, PC Vedlikehold er en kompetanse med meg, bare ikke maskinvare kunnskap! Defrags, disk cleanups, registret renser avslutte unødvendige / ubrukte programmer deaktivere oppstart, alt gjort det, også har jeg 3 HDDs, programmer og operativsystemet på en intern, musikk og nedlastinger på andre interne og den minst vanlige brukt bilder, filmer og videoer på en tredje eksterneNoen forslag som en erstatning for meg Grafikkort? Low / Mid / High end budsjett ... Thanks a lot! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 7900GT/7950GT/7900GTX ville være mitt valg. Dette er Nvidia's high-end 7 serierekke GPU's. De vil være litt overkill for CPU men vurderer prisen dag du vil være sint ikke.
|
| |||
| |||
| Cheers guys! |