![]() |
|
| |||
| |||
| wat i7 eventuele zal deze cpu beat |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dat is geen erg beschrijvend vraag
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| waar, maar wat i7-chip zal de 955 beat, indien aanwezig, dat is |
|
| |||
| |||
| in wat? video rendering? cad? gaming? modelleren? welke programma's? welke games?
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| gaming |
|
| |||
| |||
| In gaming een X3 720 of E8400 overclocked zal verslaan hen beide, maar het is in feite een statistische stropdas zoveel gaming gaat.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Geen echt voordeel voor een i7 in gaming over een dual core met dezelfde klok ..
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Intel i7 v i5 CPU's - Ik ben verward over deze | wanoennogs | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 15 jul 2009 18:08 |
| Intel (R) Pentium (R) 4 CPU 3.20GHz (2 CPUs) - Wat doet 2 CPU's in? | phillipbooker08 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | Van de 6 juni 2009 10:19 |
| Real CPUs Bus Speed Wrong - Intel Pentium Dual Core E2200 | Nikronius | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 10 mei 2009 23:10 |
| AMD Phenom 2 AM3 vs Intel Core i7 | robina80 | CPUs, Moederborden & RAM | 0 | 9 Feb 2009 09:42 |
| AMD Phenom X4 II 940 vs Intel i7 920 | robina80 | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | De 6 februari 2009 16:00 |
| Thread Tools | |
| |