![]() |
|
| |||
| |||
| vad i7 om någon kommer denna CPU beat |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det är inte mycket beskrivande fråga
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| sant men vad i7 chip kommer 955 beat, om något som är |
|
| |||
| |||
| i vad? video-rendering? cad? spel? modellering? vilka program? vilka spel?
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| spel |
|
| |||
| |||
| I spel en X3 720 eller E8400 overclocked slår dem båda, men det är i princip en statistisk slips så långt spelande går.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Ingen verklig fördel för en i7 i spel under en Dual core med samma klocka .. |