![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en pc, der holder slukke uden synlig grund. Det vil slukke når det benyttes, og derefter ikke tænde igen i ca 30 minutter. Jeg har erstattet den strømforsyning, og jeg overvejer at CPU er forbi opvarmning. Den har en Pentium 4 3. GHz CPU og er kun omkring 3 år gammel. Nogen idéer, hvad porblem kan være? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nå, du kan downloade et program som Intel Thermal Analysis Tool eller Coretemp at finde ud af temperaturen. Lyder som overopvarmes til mig.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| CPU fans tilstoppes med støv og stoppe udførelsen, rense den, og at skulle gøre tingene bedre.
| |||
| |||
| Jeg har erstattet den CPU fan, og forsøgte at brugt CoreTemp og Intel Thermal Analysis værktøj, men det fortæller mig, at processoren er ugyldig. Nogen idéer? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sony Vaio CPU og GPU Over Varme | aresnalfc | CPU, bundkort og RAM | 1 | 24 august 2009 07:10 |
| Gateway boot op problem - nr. TPM eller TPM har problemet | rajank | Laptops, Mobiles & PDA'er | 0 | 17th May 2009 22:35 |
| Er dette en internetudbyder eller en router problem (måske endda et modem problem?) | amyreaney | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 10. jun 2009 17:24 |
| Hardware Over Opvarmning? | gregr | General Hardware Chat | 1 | 3 december 2008 04:45 |
| Computer over opvarmning! | KanoakaVirus | CPU, bundkort og RAM | 7 | 3 august 2008 13:02 |
| Thread Tools | |
| |