![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on PC, joka pitää kääntää pois ilman näkyvää syytä. Se sammuttaa, kun niitä käytetään, ja sitten ei käynnisty uudelleen noin 30 minuuttia. Olen korvannut virtalähde, ja olen harkitsee suorittimen on yli lämmitykseen. Se on Pentium 4 3. GHz: n suoritin ja se on vain noin 3 vuotta vanha. Ideoita mitä porblem voisi olla? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No, voit ladata ohjelman, kuten Intel Thermal Analysis Tool tai Coretemp selvittää lämpötila. Kuulostaa ylikuumentaa minulle.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| CPU fanit tukkia pölyn peitossa ja lakata toimimasta, puhdista se ja että pitäisi tehdä asiat paremmin.
| |||
| |||
| Olen korvannut suorittimen tuuletin, ja yritti käyttänyt CoreTemp ja Intel Thermal Analysis väline, mutta se kertoo minulle, että prosessori ei kelpaa. Any ideas? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Sony Vaio CPU & GPU Yli Lämmitys | aresnalfc | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 24 elokuu 2009 07:10 |
| Gateway käynnistyä ongelma - Ei TPM tai TPM on ongelma | rajank | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 0 | 17th Jun 2009 22:35 |
| Onko tämä ISP tai reititin ongelma (Mahdollisesti jopa modeemi ongelma?) | amyreaney | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 10th Jun 2009 17:24 |
| Laitteet Yli Lämmitys? | gregr | Rautatavaran Chat | 1 | 3. joulukuu 2008 04:45 |
| Tietokoneen lämmitys! | KanoakaVirus | CPUs, Emolevyt & RAM | 7 | 3. Aug 2008 13:02 |
| Thread Tools | |
| |