![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een pc die houdt het uitschakelen zonder duidelijke reden. Het zal uitschakelen wanneer zij worden gebruikt, en dan niet hun beurt weer voor ongeveer 30 minuten. Ik heb de voeding vervangen, en ik ben op de CPU is dan verwarming. Het heeft een Pentium 4 3. GHZ processor en is slechts ongeveer 3 jaar oud. Enig idee wat de porblem kan worden? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou, je kan downloaden van een programma zoals Intel Thermal Analysis Tool of Coretemp te achterhalen van de temperatuur. Klinkt als oververhitting tegen me.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| CPU-fans verstoppen met stof en stop presteren, schoon te maken en dat kan misschien beter.
| |||
| |||
| Ik heb de CPU fan vervangen, en probeerde gebruikt CoreTemp en Intel Thermal Analysis Tool, maar het zegt me dat de verwerker is ongeldig. Any ideas? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Sony Vaio CPU & GPU Meer dan Verwarming | aresnalfc | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 24 augustus 2009 07:10 |
| Gateway opstart probleem - Geen tpm of tpm heeft probleem | rajank | Laptops, Mobiles & PDA's | 0 | 17 jun 2009 22:35 |
| Is dit een ISP of een router probleem (misschien zelfs een modem probleem?) | amyreaney | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 10 jun 2009 17:24 |
| Hardware Over Verwarming? | gregr | Algemeen Hardware Chat | 1 | 3rd Dec 2008 04:45 |
| Computer via verwarming! | KanoakaVirus | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | De 3 augustus 2008 13:02 |
| Thread Tools | |
| |