![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| C'mon, som er den CPU far så?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Core2 E6400 kører på lager. 7541,7 :)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Core2Duo E6600 2.40
| |||
| |||
| Håbede du gerne post Mcbee. Fra sammenligne din score og minen det ser ud som de ekstra 2MB cache gør ingen forskel. Tja, i denne foranstaltning alligevel.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ved ikke engang tror, jeg vil gå her med en minging 1 gig Celeron sob
| |||
| |||
| Tænkte, at det synes de ekstra kerne hastighed er ansvarlig for de lidt højere score. I'll post den E6420 4MB version score her i morgen fyrene, bliver interessant at se. |
|
| |||
| |||
| Cool, nice en Dave. Det vil være interessant at se. <<Hands Wolfie en væv. Men du skal sende score fyr, det vil være interessant at se ud fra en sammenligning synspunkt. Hold scoringer kommer folk!
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Celeron 1.7Ghz 2387,0 Jeg har nogle andre, som jeg vil sende senere. Skal gå ud og lave noget arbejde. |
|
| |||
| |||
| 737,9 Mind dig, at jeg ikke var klar over jeg var nødt til at lukke alle aktiviteter ned. |
|
| |||
| |||
| Pentium4 (Northwood) 2.8Ghz 3786,5 Mærkeligt, at mere end Dave's P4 3.06Ghz |