![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| C'mon, joka on suorittimen isä sitten?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Core2 E6400 käydessä varastosta. 7541,7 :)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Core2Duo E6600 2,40
| |||
| |||
| Toivoi you'd post Mcbee. From vertaamalla arviointipisteet ja miinojen näyttää siltä, että ylimääräinen 2MB välimuisti ei ole mitään väliä. No, tämä toimenpide anyway.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En edes usko, I'll go here kanssa minging 1 keikka Celeron sob
| |||
| |||
| Oli mielessään, että näyttäisi ylimääräiset ytimen nopeus on vastuussa siitä, että hieman korkeampi pistemäärä. I'll postata E6420 4MB versio tulokset täällä huomenna tyyppejä, on mielenkiintoista nähdä. |
|
| |||
| |||
| Jäähdytetään, sepä kivaa Dave. It'll on mielenkiintoista nähdä. <<Hands Wolfie nenäliinaa. Mutta eivät lähettää pisteet kaveri, it'll olla mielenkiintoista nähdä vertailu näkökulmasta. Pidä tulokset tulevat folks!
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Celeron 1.7Ghz 2387,0 Minulla on joitakin muita jonka aion postitse myöhemmin. Täytyy mennä ja tehdä työtä. |
|
| |||
| |||
| 737,9 Mind te en tajunnut minun täytyi sulkea kaikki toiminnot alas. |
|
| |||
| |||
| Pentium4 (Northwood) 2.8Ghz 3786,5 Outoa, että on enemmän kuin Dave's P4 3.06GHz |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Virallinen: CJ: n Top10 3DMark01/06 vertailuarvo Musiikkipainotuote | SocialWarfare | Rautatavaran Chat | 293 | 3. Hei 2009 06:00 |
| CJ's 3DMark Kaiken Top10 Vertailuindeksi Musiikkipainotuote | SocialWarfare | Rautatavaran Chat | 7 | 13. toukokuuta 2009 09:02 |
| Counter Strike Source Video Stress Test Scores | robina80 | PC & Console Gaming | 6 | 17th Jan 2009 11:40 |
| 3dmark tulokset ole niin suuri | Spencer2004 | Rautatavaran Chat | 10 | 10. marraskuu 2008 09:31 |
| Ensimmäinen viesti | Kailash1909 | Esittele itsesi Täällä | 3 | 8. Joulukuu 2007 11:00 |
| Thread Tools | |
| |