![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| C'mon, som är CPU pappa då?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Core2 E6400 körs på lager. 7541,7 :)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Core2Duo E6600 2,40
| |||
| |||
| Hoppades att du skulle skicka Mcbee. Från jämföra ditt resultat och gruvan det ser ut som den extra 2MB cache gör ingen skillnad. Nåväl, i denna åtgärd ändå.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vill inte ens tänka jag gå här med en minging 1 gig Celeron sob
| |||
| |||
| Tänkte att det skulle vara extra centrala hastighet är ansvarig för den något högre värdering. Jag ska posta E6420 4MB version värderingar här i morgon grabbar, ska bli intressant att se. |
|
| |||
| |||
| Cool, nice en Dave. Det ska bli intressant att se. <<Hands Wolfie en vävnad. Men gör efter poängen grabben, det ska bli intressant att se vid en jämförelse synvinkel. Förvara värderingar kommer folk!
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Celeron 1.7Ghz 2387,0 Jag har några andra som jag kommer att publicera senare. Måste gå och göra en del arbete. |
|
| |||
| |||
| 737,9 Märk väl att jag inte vet var jag tvungen att stänga all verksamhet nere. |
|
| |||
| |||
| Pentium4 (Northwood) 2,8 GHz 3786,5 Konstigt det är mer än Dave's P4 3.06Ghz |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Officiella: CJ: s TOP10 3DMark01/06 riktmärke Poäng | SocialWarfare | General Hardware Chat | 293 | 3 juli 2009 06:00 |
| CJ: s 3DMark Total TOP10 Benchmark Resultat | SocialWarfare | General Hardware Chat | 7 | 13 maj 2009 09:02 |
| Counter Strike Source Video Stress Testresultaten | robina80 | PC & Console Gaming | 6 | 17 januari 2009 11:40 |
| 3DMark värderingar inte så stor | Spencer2004 | General Hardware Chat | 10 | 10 november 2008 09:31 |
| Första inlägget | Kailash1909 | Presentera dig här | 3 | 8 december 2007 11:00 |
| Thread Tools | |
| |