![]() |
|
| |||
| |||
| Pentium 4 2,40 GHz 3.310,1 Nu er alt, hvad jeg skal gøre, er at finde ud af, hvordan du får hurtigere. Any suggestions?? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kun en måde, du kan gøre en CPU hurtigere, og det er ved overclocking.
|
| |||
| |||
| hørt om det, men aldrig kom ind i den. Any pointers? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Første ting du skal gøre er at se, om dit bundkort understøtter det.
| |||
| |||
| Ikke kun mobo, skal du bruge et halvt anstændigt BIOS. Hvis din pc er en du har købt fra en entreprenør, som Packard Bell eller Dell (etc) så du kan have nogle problemer, som en masse pc bygherrer lockout valgmuligheder i bios så du kan overclock. For henvisninger, kan du finde denne helpful
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Dual Core 3.40 - Score 4217
__________________ Jinnat Ul Hasan SEO Blog - Hvordan jeg nå # 1 i Google Love Gadgets! Kontroller Latest Gadgets Free Website SEO Review |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| heres min CPU score: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Q6600 (overclocked til 3 GHz) - 11.259
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vil dette gøre min comp crash AMD 2800 +.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Officielt: CJ's TOP10 3DMark01/06 benchmark Scores | SocialWarfare | General Hardware Chat | 293 | 3 juli 2009 06:00 |
| CJ's 3DMark Samlet TOP10 Benchmark Scores | SocialWarfare | General Hardware Chat | 7 | 13. maj 2009 09:02 |
| Counter Strike Source Video Stress Test Scores | robina80 | PC & Console Gaming | 6 | 17 januar 2009 11:40 |
| 3dmark scores ikke så stor | Spencer2004 | General Hardware Chat | 10 | 10 november 2008 09:31 |
| Første post | Kailash1909 | Indføre Yourself Her | 3 | 8 december 2007 11:00 |
| Thread Tools | |
| |