![]() |
|
| |||
| |||
| Pentium 4 2,40 GHz 3.310,1 Nu alles wat ik moet doen is kijken hoe je sneller. Eventuele suggesties? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Slechts een manier kunt u een snellere cpu, en dat is door overklokken.
|
| |||
| |||
| gehoord, maar nooit in. Eventuele suggesties? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het eerste wat je moet doen is kijken of je moederbord ondersteunt.
| |||
| |||
| Niet alleen de mobo, moet je een half fatsoenlijk bios. Als uw pc is een die je hebt gekocht van een bouwer zoals Packard Bell en Dell (etc) dan moet u wellicht een aantal problemen, zoals veel van PC bouwers lock-out-opties in het bios, zodat u overklokken. Voor aanwijzingen kunt u vinden dit nuttige
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Dual Core 3.40 - Score 4217
__________________ Jinnat Ul Hasan SEO Blog - Hoe bereik ik # 1 in Google Love Gadgets! Check de nieuwste gadgets Gratis Website SEO Review |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| heres mijn cpu gast: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Q6600 (overclocked naar 3Ghz) - 11,259
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| zal dit mijn comp crash AMD 2800 +.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| De ambtenaar: CJ's Top10 3DMark01/06 benchmark Scores | SocialWarfare | Algemeen Hardware Chat | 293 | De 3 juli 2009 06:00 |
| CJ de 3DMark Algemeen Top10 Benchmark Scores | SocialWarfare | Algemeen Hardware Chat | 7 | 13 mei 2009 09:02 |
| Counter Strike Source Video Stress Test Scores | robina80 | PC & Gaming Console | 6 | 17 Jan 2009 11:40 |
| 3dmark scores niet zo groot | Spencer2004 | Algemeen Hardware Chat | 10 | 10 nov 2008 09:31 |
| Eerste bericht | Kailash1909 | Introduceer jezelf hier | 3 | 8 Dec 2007 11:00 |
| Thread Tools | |
| |