![]() |
|
| |||
| |||
| Pentium 4 2,40 GHz 3.310,1 Nå er alt jeg trenger å gjøre er å finne ut hvordan du får raskere. Noen forslag? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kun én måte du kan foreta en CPU raskere, og det er ved overclocking.
|
| |||
| |||
| hørt om det, men aldri fått inn i den. Noen tips? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Første du må gjøre er å se om hovedkortet støtter den.
| |||
| |||
| Ikke bare mobo, må en halv anstendig bios. Hvis din PC er en du har kjøpt fra en byggmester som Packard Bell eller Dell (etc) så kan du ha noen problemer så mange PC-byggere lock out alternativer i BIOS slik at du kan overclock. Hvis du vil ha tips, kan du finne dette nyttig
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Dual Core 3.40 - Poeng 4217
__________________ Jinnat Ul Hasan SEO Blog - Hvor jeg nå nr. 1 i Google Love Gadgets! Sjekk Latest Gadgets Free Website SEO gjennomgang |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| heres min CPU score: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Q6600 (overclocked til 3 GHz) - 11259
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vil dette gjøre mitt komp krasje AMD 2800 +.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Offisiell: CJ's Top10 3DMark01/06 benchmark Scores | SocialWarfare | General Hardware Chat | 293 | 3 juli 2009 06:00 |
| CJ's 3DMark Totalt Top10 Benchmark Scores | SocialWarfare | General Hardware Chat | 7 | 13 mai 2009 09:02 |
| Counter Strike Source Video Stress Test Scores | robina80 | PC & Console Gaming | 6 | 17 januar 2009 11:40 |
| 3dmark score ikke så stor | Spencer2004 | General Hardware Chat | 10 | 10 nov 2008 09:31 |
| Første innlegg | Kailash1909 | Presenter deg selv her | 3 | 8 desember 2007 11:00 |
| Thread Tools | |
| |