![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har netop bygget et system og har en Q8200 i det (Budget Jeg ved, men det er ret hurtigt), og jeg har lige fået tilbudt en Xeon X3360 for £ 50 og spekulerede på om jeg skal hente den? Online de er en god £ 200 + så jeg kan altid eBay det formoder jeg bit ville det få mig bedre ydelse i spil over min Q8200? Det har en højere clock hastighed og være en Xeon, mere cache end en terrorist (12MB, sammenlignet med 4 Mb) men det er ikke alle clock hastigheder og cache i forarbejdningsvirksomheden verden. Anyway, ville dette være en god op for mig? Cheers, Razer. |
|
| |||
| |||
| Uanset, min Mobo ikke er kompatibel med den anywho, undgås, at fælden = P |
|
| |||
| |||
| Jeg vil få det og ebay den væk! Nice fortjeneste på, at hvis det går for 200. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad med at købe det og sælge det videre her for omkostningerne lol Vil jeg sætte det under terninger og se, hvad den kan gøre ![]() Den X3360 er den samme som Q9550, dets virkelig gjort til servere, har en højere termisk rating og bruger mindre volt
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Jeg kan godt vælge den op bare for at kontanter i det. Ville være helt rart! Min mobo har ikke ret chipset så hvis jeg får fat i det, jeg skal sælge den. Ikke er sikker, hvis jeg er tilladt eBay links på her cos Jeg er ikke en donator og dermed ikke kan sælge, men jeg vil holde dig indsendt om, hvad jeg får. |
|
| |||
| |||
| Udseende Jeg vil sælge chip på tirsdag for £ 200 på eBay, hvis det ankommer. Hvis anyones interesseret, PM mig og jeg vil forbinde dig til eBay auktion. Min undskyldning Dave hvis denne bryder regler! |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
|
| |||
| |||
| Jeg kunne gøre, havde en vis interesse i min Q8200, kan sætte det op. Going at få Q9550 hvis min Q8200 går for anstændigt øre. Vil efter en tråd, når jeg får nogle nyheder. Cheers Serverguy =) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| For meget processor bliver brugt? | chrismorris730 | General Software Chat | 7 | 16. sep 2008 11:28 |
| Hjælp hvad processor behage hjælp | samwar003 | CPU, bundkort og RAM | 20 | 5 februar 2008 07:41 |
| Har du brug for hjælp om Processor. | banjo7 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 29th Dec 2007 10:14 |
| Hvilken processor | deeajz | CPU, bundkort og RAM | 2 | 22 december 2007 16:20 |
| Hvilken processor? | mcdden2 | CPU, bundkort og RAM | 4 | 18 oktober 2007 07:01 |
| Thread Tools | |
| |