![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri rakennettu järjestelmä ja on Q8200 siinä (Budget Tiedän, mutta se on melko nopea) ja olen juuri tarjotaan Xeon X3360 for £ 50 ja mietin, pitäisikö minun hakea sen? Online they're hyvä £ 200 + niin voisin aina eBay se Otaksun bittinen se saa minut parempi suorituskyky peleissä yli minun Q8200? Se on suurempi kellon nopeus ja on Xeon enemmän välimuisti kuin terrori (12Mb verrattuna 4 Mt), mutta se ei ole kaikki kellon tahdissa ja välimuistin jalostaja maailmassa. Joka tapauksessa, että tämä on hyvä poimia minulle? Cheers, Razer. |
|
| |||
| |||
| Ei ole väliä, minun Mobo ei ole sopusoinnussa sen anywho vältetyt tähän ansaan = P |
|
| |||
| |||
| I'd get it ja eBay se pois! Nizzan voittoa, että jos se pätee 200. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Entä Osta ja myy sitä täällä kustannus lol Esitän sitä DICE ja katso, mitä se voi tehdä ![]() The X3360 on sama kuin Q9550, sen todella palvelinten, on suurempi lämpöteho taksoitus ja käyttää vähemmän volttia
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Voisin hyvin Nouto vain käteisellä siitä. Olisi varsin mukavaa! Oma mobo ei ole oikeutta piirisarja joten jos saan pitää sitä, otan myy sitä. Etkö ole varma, jos en saa eBay linkkejä täällä cos I'm not a donator ja siten ei voi myydä, mutta he pitävät sinua lähetetty, mitä saan. |
|
| |||
| |||
| Näyttää siltä, että otan myynti sirulle tiistaina for £ 200 eBay: ssä, jos se saapuu. Jos anyones kiinnostunut, PM minulle ja I'll linkissä on eBay-huutokaupassa. Pyydän anteeksi Dave jos tämä rikkoo sääntöjä! |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
|
| |||
| |||
| Voisin tehdä, oli jonkin verran kiinnostusta minun Q8200, voi esittää, että jopa. Going saada Q9550 jos Q8200 pätee ihmisarvoisen penniä. Julkaisee jopa lanka, kun saan uutisia. Cheers Serverguy =) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Liian paljon prosessori käytetään? | chrismorris730 | General Software Chat | 7 | 16. Sep 2008 11:28 |
| Ohje mitä prosessorin voit auttaa | samwar003 | CPUs, Emolevyt & RAM | 20 | 5th Feb 2008 07:41 |
| Tarvitsetko apua prosessori. | banjo7 | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 29. Joulukuu 2007 10:14 |
| Mikä prosessori | deeajz | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 22. Joulukuu 2007 16:20 |
| Mikä prosessori? | mcdden2 | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 18. lokakuu 2007 07:01 |
| Thread Tools | |
| |