![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb zojuist een systeem gebouwd en hebben een Q8200 in het (Begroting weet ik maar het is vrij snel) en ik heb zojuist aangeboden een Xeon X3360 voor £ 50 en vroeg me af of ik zou komen halen? Online zijn ze een goede £ 200 +, dus ik kon altijd eBay Ik veronderstel dat hij iets zou het me betere prestaties in games over mijn Q8200? Het heeft een hogere kloksnelheid en een Xeon, meer cache dan een terrorist (12Mb, vergeleken met 4 megabyte), maar het is niet allemaal klok snelheden en het cachegeheugen in de processor wereld. Hoe dan ook, zou dit een goede keuze voor mij? Cheers, Razer. |
|
| |||
| |||
| Maakt niet uit, mijn mobo is niet verenigbaar met het Anywho, vermeden dat val = P |
|
| |||
| |||
| Ik zou krijgen en ebay het af! Mooie winst op dat, indien het gaat om 200. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoe zit het kopen en verkopen het hier voor de kosten lol Ik zal dit onder DICE en zien wat het kan doen ![]() De X3360 is hetzelfde als de Q9550, zijn echt gemaakt voor servers, heeft een hogere thermische rating en minder volt
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ik kan goed pick it up just to cash in on it. Zou heel mooi! Mijn mobo heeft niet het recht chipset dus als ik houd van hem, ik kom verkopen. Niet zeker of ik ben toegelaten eBay links op hier want ik ben geen donateur en dus niet kunnen verkopen, maar ik zal houden je op de hoogte van wat ik krijg. |
|
| |||
| |||
| Lijkt erop dat ik u de verkoop van de chip op dinsdag voor £ 200 op eBay, als het aankomt. Als anyones interesse, PM me en ik zal u naar de eBay-veiling. Mijn excuses Dave als deze breekt de regels! |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
|
| |||
| |||
| Ik zou doen, had interesse in mijn Q8200, dan kan dat wel. Gaat om de Q9550 als mijn Q8200 geldt voor waardig penningen. Zal na een draad als ik wat nieuws. Cheers Serverguy =) |