![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har precis byggt ett system och har en Q8200 i det (Budget jag vet men det är ganska fort) och jag har just blivit erbjudna en Xeon X3360 för £ 50 och undrade om jag skulle plocka upp den? Online de är ett bra £ 200 + så jag kan alltid eBay det antar jag bitar skulle det ge mig bättre prestanda i spel över min Q8200? Det har ett högre klocka hastighet och en Xeon, mer cache än en terrorist (12Mb, jämfört med 4 MB) men det är inte alla klocka hastigheter och cacheminnet i processorn världen. Hur som helst, skulle detta vara ett bra val för mig? Skål, Razer. |
|
| |||
| |||
| Det spelar ingen roll, min Mobo inte är kompatibel med det anywho undvika att fälla = P |
|
| |||
| |||
| Jag skulle få det och ebay det! Nice vinst på att om den går till 200. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad sägs om att köpa den och sälja den här för kostnaden lol Jag kommer att lägga fram det som TÄRNINGAR och se vad den kan göra ![]() De X3360 är samma som Q9550, dess egentligen gjort för servrar, har en högre termisk betyg och använder mindre volt
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Jag kan mycket väl plocka upp den bara för att kontanter i den. Skulle vara ganska nice! Mitt mobo har inte rätt chipset så om jag får tag i det, jag kommer att sälja den. Inte säker på om jag får eBay länkarna här cos jag inte är en donator och kan därför inte sälja men jag håller er uppdaterade på vad jag får. |
|
| |||
| |||
| Ser ut som jag kommer att sälja chip på tisdag för £ 200 på eBay, om den kommer. Om anyones intresserad, PM mig så ska jag koppla dig till eBay auktionen. Min ursäkt Dave om detta bryter mot reglerna! |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
|
| |||
| |||
| Jag kan göra, hade ett visst intresse i min Q8200, kan ställa upp. Kommer att få Q9550 om min Q8200 går för anständigt pennies. Kommer skicka upp en tråd när jag får några nyheter. Skål Serverguy =) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| För mycket processor används? | chrismorris730 | General Software Chat | 7 | 16:e sep 2008 11:28 |
| Hjälp vad processorn vänligen hjälp | samwar003 | Processorer, moderkort & RAM | 20 | 5 februari 2008 07:41 |
| Behöver du hjälp på processor. | banjo7 | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 29 december 2007 10:14 |
| Vilken processor | deeajz | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 22 december 2007 16:20 |
| Vilken processor? | mcdden2 | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 18 oktober 2007 07:01 |
| Thread Tools | |
| |