mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Problem med New RAM

Reply

Thread Tools
Old 3. juli 2009, 11:26
Ny Medlem Gruppen

Default Problem med New RAM

Hej,

Jeg har Windows XP Home Edition SP2 med 1GB RAM, Pentium 4 3.2GHz

Jeg har for nylig opdaget, at min 1GB RAM havde fejl efter at have kørt en Hukommelse Diagnosticeringsværktøjet.
RAM min computer tager er DDR PC3200 DDR400.

Jeg besluttede at købe en ny 1GB stick RAM som de nuværende defekte RAM forårsaget korrupte downloads og system ustabilitet.
Jeg købte en ny stick af transcenderer 1GB PC-3200 DDR400 RAM men jeg formåede at komme ind i et par problemer.

Jeg fjernede den gamle RAM-modul og placeret det nye modul til et af de to gratis slots Men når jeg switched på pc'en lyden af blæseren var højere end normalt, da det var spinding hurtigere og jeg hørte en lang bip efterfulgt af en kort pause. Dette fortsatte så jeg slukket pc'en og sætter min gamle RAM tilbage i. Med min gamle RAM systemet startes op i Windows normalt.

Jeg besluttede derefter at rydde FMO'er og derefter prøve de nye RAM igen. Jeg resetted de fælles markedsordninger ved at skifte den sweater på bundkort. Med den nye RAM i, jeg så startede pc'en igen, og ligesom før lyden af blæseren var højere end normalt og var spinding hurtigere, men systemet startes op i vinduerne, og jeg kørte en hukommelse diagnostisk redskab, som viste mig ingen fejl på alle . Jeg testet nogle downloads og ingen downloads blev kommer ud korrupt.

Jeg blev derefter håbe, at når jeg genstarter systemet irriterende kraftigere end normalt lyden af blæseren vil gå tilbage til normal som RAM fungerede perfekt Men når jeg gjorde genstarte systemet begyndte sin irriterende bip igen.

Det samme sker med begge mine RAM slots. Jeg formår at få en bruger fra de nye RAM kun efter at jeg rydde FMO'er hver gang indtil sin næste genstart. Og når det ikke arbejde med det "en bruger" det er altid med kraftigere end normalt sund af ventilator.

Jeg er helt forvirret og ved ikke, hvordan du får det RAM til at arbejde på alle! Hvad jeg ved er, at RAM er kompatible og ikke er defekte, men det er stadig tilbageholdende med at fungere korrekt.

Kunne nogen venligst foreslå eventuelle løsninger på dette irriterende problem?

Mange tak.
Old 3. juli 2009, 12:33
Donor-Gruppen

Korrekt hukommelsen spænding.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 3. juli 2009, 13:44
Ny Medlem Gruppen

Tak for dit svar.

Hvordan vil jeg gå om berigtigelse af den hukommelse spænding?
Old 3. juli 2009, 14:12
Donor-Gruppen

Indstil hukommelse spænding i BIOS til, hvad det siger om hukommelse boks.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 4. juli 2009, 03:13
Donor-Gruppen

Mens din derinde enten sørge for de tider er indstillet til automatisk, eller indstille dem manuelt til spec på æsken.

Hvis det er en smule off det kan have den virkning, du beskriver, opstart nogle og ikke andre.

Mit system: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Bundkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Hukommelse:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Grafikkort (r):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (e):
Seagate HDBarracuda 1x 1 TB 1x 250 GB
Optisk drev (r):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Sag / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 4. juli 2009, 15:22
Donor-Gruppen

Kunne også være defekt ram slots på bundkortet, jeg er stødt på det mange gange, min sidste bundkort havde 4 ram slots og 3 af dem var defekt. Bare tage ram ud kan hæve dem slighty og soldaten forbindelser kan være brød.

Mit system: --

Processor (s):
Intel 2,4 GHz Core 2 Quad
Bundkort:
ACER EG31M
RAM Hukommelse:
2 GIG DDR2 667
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 8400GS
Lydkort:
Realtek High Definition Mobilanlæg
Harddisk (e):
500 GB + 250 GB + 180gb SATA 2
Optisk drev (r):
DVD-RW + DVD
Sag / PSU:
Ikke-mærkevarer sag og PSU @ 500 watt
Køling:
MATERIEL
Network / Internet:
Realtek PCI-E gigabite NIC
Monitor (s):
19 "LCD og 15" LCD
Operating System (s):
Triple Boot - Windows Vista Ultimat
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.