![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Minulla on Windows XP Home Edition SP2 1 Gt RAM, Pentium 4 3.2GHz Olen äskettäin havainnut, että minun 1GB RAM oli virheitä jälkeen käytössä on Muisti Diagnostiikkatyökalu. RAM minun tietokone otetaan on DDR PC3200 DDR400. Päätin ostaa uusi 1GB kiinni RAM-muistia kuin nykyinen vialliset RAM aiheutti korruptoituneille lataa ja järjestelmän epävakautta. Ostin uuden Stick Transcend 1GB PC-3200 DDR400 RAM mutta en onnistunut saamaan osaksi muutamia ongelmia. Olen poistanut vanhan RAM-moduuli ja asetetaan uusi moduuli toinen vapaa lähtö kuitenkin, kun kytketään koskevan PC äänen tuulettimen oli kovempaa kuin tavallisesti, koska se oli kehruu nopeammin ja olen kuullut pitkä piippaus seuraa lyhyt tauko. Tämä jatkui joten pois päältä tietokoneeseen ja laita vanha RAM takaisin sisään With my old RAM järjestelmän käynnistynyt Windows normaalisti. Sitten päätti tyhjentää CMOS ja sitten kokeilla uutta RAM vielä kerran. I resetted että CMOS vaihtamalla neulepusero annetun Emolevy. Kun uusi RAM-muistia, sitten alkoi tietokoneen uudelleen ja aivan kuten ennen äänen tuulettimen oli kovempi kuin normaalisti ja oli kehruu nopeammin, mutta järjestelmä käynnistynyt ikkunat ja juoksin muisti diagnostiikkatyökalun joka osoitti minulle mitään virheitä ollenkaan . Testasin noin lataus eikä lataus tulossa ulos korruptoitunut. Olin sitten toivoo, että kun käynnistän järjestelmässä ärsyttävää kovempaa kuin tavallisesti äänen puhallin palaa normaaliin kuin RAM toimi täydellisesti kuitenkin kun tein käynnistä järjestelmä aloitti harmillista äänimerkin vielä kerran. Sama tapahtuu sekä minun RAM-korttipaikkaa. Olen onnistunut saada käyttöön uusi RAM vain, kun olen tyhjentää CMOS aina siihen asti, kun se seuraavan uudelleenkäynnistyksen yhteydessä. Ja jos se ei toimi se on "yksi käyttöä" on aina kanssa kovempaa kuin tavallisesti äänen tuuletin. Olen täysin sekaisin ja en tiedä kuinka saada RAM toimimaan ollenkaan! En tiedä, on se, että RAM-muistia on ja ei ole viallinen mutta se on edelleen haluton toimi kunnolla. Voisiko joku ystävällisesti ehdoteta mitään ratkaisuja tähän ärsyttävää ongelma? Kiitos paljon. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Korjaa muistin jännite.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Kiitos vastauksesta. Miten lähden noin oikaisemisesta muistin jännite? |
|
| |||
| |||
| Aseta muistin jännite BIOS, mitä se sanoo muistiin ruutuun.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vaikka teidän siellä joko varmista, että ajoitus on asetettu auto, tai asettaa ne manuaalisesti että spec annetun ruutuun.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voisi myös olla viallinen ram lähtö on emolevyn, olen havainnut tämän monta kertaa, viimeinen emolevy oli 4 ram lähtö ja 3 niistä oli viallinen. Vain ottamalla ram ulos voi nostaa niitä slighty ja sotilas yhteyksiä voi olla rikki.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Gateway käynnistyä ongelma - Ei TPM tai TPM on ongelma | rajank | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 0 | 17th Jun 2009 22:35 |
| Onko tämä ISP tai reititin ongelma (Mahdollisesti jopa modeemi ongelma?) | amyreaney | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 10th Jun 2009 17:24 |
| Thread Tools | |
| |