vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Problem with New RAM

Reply

Thread Tools
Old 3 heinäkuu 2009, 11:26
Uusi Jäsen

Default Problem with New RAM

Hei,

Minulla on Windows XP Home Edition SP2 1 Gt RAM, Pentium 4 3.2GHz

Olen äskettäin havainnut, että minun 1GB RAM oli virheitä jälkeen käytössä on Muisti Diagnostiikkatyökalu.
RAM minun tietokone otetaan on DDR PC3200 DDR400.

Päätin ostaa uusi 1GB kiinni RAM-muistia kuin nykyinen vialliset RAM aiheutti korruptoituneille lataa ja järjestelmän epävakautta.
Ostin uuden Stick Transcend 1GB PC-3200 DDR400 RAM mutta en onnistunut saamaan osaksi muutamia ongelmia.

Olen poistanut vanhan RAM-moduuli ja asetetaan uusi moduuli toinen vapaa lähtö kuitenkin, kun kytketään koskevan PC äänen tuulettimen oli kovempaa kuin tavallisesti, koska se oli kehruu nopeammin ja olen kuullut pitkä piippaus seuraa lyhyt tauko. Tämä jatkui joten pois päältä tietokoneeseen ja laita vanha RAM takaisin sisään With my old RAM järjestelmän käynnistynyt Windows normaalisti.

Sitten päätti tyhjentää CMOS ja sitten kokeilla uutta RAM vielä kerran. I resetted että CMOS vaihtamalla neulepusero annetun Emolevy. Kun uusi RAM-muistia, sitten alkoi tietokoneen uudelleen ja aivan kuten ennen äänen tuulettimen oli kovempi kuin normaalisti ja oli kehruu nopeammin, mutta järjestelmä käynnistynyt ikkunat ja juoksin muisti diagnostiikkatyökalun joka osoitti minulle mitään virheitä ollenkaan . Testasin noin lataus eikä lataus tulossa ulos korruptoitunut.

Olin sitten toivoo, että kun käynnistän järjestelmässä ärsyttävää kovempaa kuin tavallisesti äänen puhallin palaa normaaliin kuin RAM toimi täydellisesti kuitenkin kun tein käynnistä järjestelmä aloitti harmillista äänimerkin vielä kerran.

Sama tapahtuu sekä minun RAM-korttipaikkaa. Olen onnistunut saada käyttöön uusi RAM vain, kun olen tyhjentää CMOS aina siihen asti, kun se seuraavan uudelleenkäynnistyksen yhteydessä. Ja jos se ei toimi se on "yksi käyttöä" on aina kanssa kovempaa kuin tavallisesti äänen tuuletin.

Olen täysin sekaisin ja en tiedä kuinka saada RAM toimimaan ollenkaan! En tiedä, on se, että RAM-muistia on ja ei ole viallinen mutta se on edelleen haluton toimi kunnolla.

Voisiko joku ystävällisesti ehdoteta mitään ratkaisuja tähän ärsyttävää ongelma?

Kiitos paljon.
Old 3 heinäkuu 2009, 12:33
Rahoittajien ryhmän

Korjaa muistin jännite.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 3 heinäkuu 2009, 13:44
Uusi Jäsen

Kiitos vastauksesta.

Miten lähden noin oikaisemisesta muistin jännite?
Old 3 heinäkuu 2009, 14:12
Rahoittajien ryhmän

Aseta muistin jännite BIOS, mitä se sanoo muistiin ruutuun.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 4 heinäkuu 2009, 03:13
Rahoittajien ryhmän

Vaikka teidän siellä joko varmista, että ajoitus on asetettu auto, tai asettaa ne manuaalisesti että spec annetun ruutuun.

Jos se on hieman pois se voi vaikuttaa kuvaat, booting joskus eikä muita.

My System: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2.66 @ 3.45GHz
Emolevy:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-muisti:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512 Mt
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optinen asema (t):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Asia / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (t):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 4 heinäkuu 2009, 15:22
Rahoittajien ryhmän

Voisi myös olla viallinen ram lähtö on emolevyn, olen havainnut tämän monta kertaa, viimeinen emolevy oli 4 ram lähtö ja 3 niistä oli viallinen. Vain ottamalla ram ulos voi nostaa niitä slighty ja sotilas yhteyksiä voi olla rikki.

My System: --

Processor (s):
Intelin 2,4 GHz Core 2 Quad
Emolevy:
ACER EG31M
RAM-muisti:
2 GIG DDR2 667
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 8400GS
Äänikortti:
Realtek High Definition Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
500 Gt + 250 Gt + 180gb SATA-2
Optinen asema (t):
DVD-RW + DVD
Asia / PSU:
Merkittömiä asia ja PSU @ 500 W
Jäähdytys:
STOCK
Network / Internet:
Realtek PCI-E gigabite NIC
Monitor (t):
19 "LCD-näyttö ja 15 tuuman LCD
Operating System (s):
Triple Boot - Windows Vista Ultimat
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Gateway käynnistyä ongelma - Ei TPM tai TPM on ongelma rajank Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 0 17th Jun 2009 22:35
Onko tämä ISP tai reititin ongelma (Mahdollisesti jopa modeemi ongelma?) amyreaney Verkottuminen, Modeemit & VoIP 0 10th Jun 2009 17:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.