![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik heb Windows XP Home Edition SP2 met 1GB RAM, Pentium 4 3.2GHz Ik heb onlangs ontdekt dat mijn 1GB RAM had fouten na het uitvoeren van een Geheugen Diagnostic Tool. De RAM-mijn computer neemt is DDR PC3200 DDR400. Besloot ik een nieuwe stick van 1 GB RAM-geheugen als de huidige defecte RAM veroorzaakt corrupte downloads en instabiliteit van het systeem. Ik kocht een nieuwe stick van Transcend 1GB PC-3200 DDR400 RAM maar ik geslaagd om in een paar problemen. Ik verwijderde de oude RAM-module en in de nieuwe module in een van de twee vrije slots echter toen ik ingeschakeld op de PC het geluid van de ventilator is harder dan normaal omdat het spinnen sneller en ik hoorde een lange pieptoon gevolgd door een korte pauze. Deze bleef dus ik uitgeschakeld, de pc en zet mijn oude RAM terug inch Met mijn oude RAM het systeem geboot in Windows normaal. Vervolgens heb ik besloten om de CMOS en vervolgens proberen de nieuwe RAM opnieuw. Ik resetted de CMOS door het overschakelen van de jumper op de moederbord. Met de nieuwe RAM in, ik begon vervolgens de pc opnieuw en net als voor het geluid van de ventilator werd luider dan normaal en was het spinnen sneller, maar het systeem opgestart in windows en ik liep een geheugen diagnosegereedschap die liet me geen fouten op alle . Ik heb getest sommige downloads en geen downloads waren afkomstig uit beschadigd. Ik was dan hopen dat wanneer ik opnieuw opstarten van het systeem de vervelende luider dan normaal geluid van de ventilator zal gaan terug naar de normale als de RAM werkte perfect echter als ik heb opnieuw het systeem begon haar irritante pieptoon weer. Hetzelfde gebeurt met zowel mijn RAM slots. Ik beheren om een gebruik van de nieuwe RAM pas nadat ik de CMOS elke keer tot de volgende herstart. En wanneer het werkt met het "een gebruik" is het altijd met luider dan normaal geluid van de ventilator. Ik ben volkomen verward en weten niet hoe u het RAM-geheugen om te werken op alle! Wat ik wel weet is dat het RAM-geheugen compatibel is en is niet beschadigd, maar er is nog steeds onwillig om goed te werken. Kan iemand alsjeblieft suggereren eventuele oplossingen voor dit vervelende probleem? Hartelijk dank. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Corrigeer de spanning van het geheugen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Bedankt voor uw antwoord. Hoe zou ik over gaan tot rectificatie van de spanning van het geheugen? |
|
| |||
| |||
| Stel de spanning van het geheugen in de BIOS naar wat hij zegt over het geheugen doos.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Terwijl je daar ofwel ervoor dat de tijden zijn ingesteld op Auto, of ze handmatig naar de spec op de doos. Als het licht uit kan tot gevolg hebben dat u beschrijft, soms opstarten en niet anderen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zou ook kunnen worden defecte RAM-sleuven op het moederbord, ik heb ondervonden dat vele malen, mijn vorige moederbord had 4 ram slots en 3 van hen waren defect. Alleen het nemen van de ram uit kunt verhogen ze slighty en de soldaat verbindingen kan worden gebroken.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Gateway opstart probleem - Geen tpm of tpm heeft probleem | rajank | Laptops, Mobiles & PDA's | 0 | 17 jun 2009 22:35 |
| Is dit een ISP of een router probleem (misschien zelfs een modem probleem?) | amyreaney | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 10 jun 2009 17:24 |
| Thread Tools | |
| |