![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg har Windows XP Home Edition SP2 med 1GB RAM, Pentium 4 3.2GHz Jeg har nylig oppdaget at min 1GB RAM hadde problemer etter å ha kjørt en Minne Diagnoseverktøyet. RAM min datamaskin trengs er DDR PC3200 DDR400. Jeg bestemte meg for å kjøpe et nytt 1GB pinne RAM som gjeldende defekte RAM forårsaket korrupte nedlastninger og et ustabilt system. Jeg kjøpte en ny pinne av transcend 1 GB PC-3200 DDR400 RAM men jeg klarte å komme inn på noen problemer. Jeg fjernet den gamle RAM-modulen og plasseres i ny modul i en av to gratis slots men når jeg slått på PC lyden av viften var høyere enn vanlig da det var spinne raskere og jeg hørte et langt pip etterfulgt av en kort pause. Dette fortsatte jeg slått av PCen og satte min gamle RAM tilbake i. Med min gamle RAM systemet oppstart i Windows normalt. Jeg deretter besluttet å tømme CMOS og prøv den nye RAM igjen. Jeg resetted CMOS ved å bytte jumperen på hovedkort. Med den nye RAM i, jeg da startet PCen på nytt og like før lyden av viften var høyere enn vanlig, og ble spinne raskere, men systemet oppstart i Windows, og jeg kjørte et minne diagnoseverktøy som viste meg ingen feil på alle . Jeg testet noen nedlastinger og ingen nedlastinger skulle komme ut igjen. Jeg var så håper at når jeg starte systemet de irriterende høyere enn vanlig lyden av vifte vil gå tilbake til normal som RAM var fungere perfekt Men da jeg fikk starte systemet startet sin irriterende piper igjen. Det samme skjer med både mitt RAM slots. Jeg klarer å få en bruker fra den nye RAM bare etter at jeg har klart CMOS hver gang før neste omstart. Og når det gjelder arbeid med det er "en bruker" er det alltid med høyere enn vanlig lyd for fan. Jeg er helt forvirret og ikke vet hvordan du får RAM for å fungere i det hele tatt! Det jeg vet er at RAM er kompatibelt, og er ikke defekt imidlertid det fortsatt er motvillige til å fungere ordentlig. Kunne noen vennligst foreslå noen løsninger på dette irriterende problemet? Mange takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Riktig minnet spenning.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Takk for svar. Hvordan skulle jeg gå om korrigerende minnet spenning? |
|
| |||
| |||
| Angi minnet spenning i BIOS til hva det står på minnet boksen.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mens der enten sikre at nytt er satt til automatisk eller manuelt sette disse til spec på boksen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan også være defekt ram slots på hovedkortet, har jeg støtt på så mange ganger, min siste hovedkort hadde 4 ram-plasser og 3 av dem var feil. Bare tar ram ut kan heve dem slighty og soldaten tilkoblinger kan være blakk.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Gateway støvel opp problemet - Nei TPM eller TPM har problem | rajank | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 0 | 17 juni 2009 22:35 |
| Er dette en ISP eller ruter problem (muligens enda et modem problem?) | amyreaney | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 10 juni 2009 17:24 |
| Thread Tools | |
| |