![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Moi .. Minulla on melko vanhoja pc (5-vuotias, Compaq Presario, PC-4200, DDR2 533 MHz). Olen juuri ostanut 2 X 1 Gt RAM-muistia (PC2-5300, 667 MHz). Kun lisätään sekä ram osaksi ram lähtö, vain 1 niistä on havaittu. I tarkastaa BIOS ja vain 1 heistä on havaittu. Voisiko se olla syy, että koska im käyttäen ram korkea nopeus? pahoillani im kovin hyvin tämän alan Tarvitsen apua .. Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä on mallin numero teidän Presario?
| |||
| |||
| mallin no. on SR1740CF |
|
| |||
| |||
| OK ... ja sen pitäisi pystyä kahva 2GB RAM-muistia, Joten joko yhden kiinni RAM-muistia on viallinen tai Ram ei istuvat kunnolla. Kokeile reseating RAM ja puhdista lähtö (puristettu ilma on hyvä), jos ei ole parempi yrittää poistaa yksi kiinni ja muunsivat landella noin tunnistaa jotka tarttuvat on huono. |
|
| |||
| |||
| Olen yrittänyt uudelleen istuimet sekä ram on diff-korttipaikkaa. Molemmat toimivat hyvin. Olen kokeillut kaikkia tapoja käyttää vain 1 ram joka lähtö, se toimii jus sakko. Mitä tarkoittaa joka tapauksessa, kun esitin 2 ram yhdessä, vain 1 on havaittu. Uusi ram että i käytetään: Kingston KVR667D2N5/1G 1 Gt PC2-5300 CL5 240-Pin DIMM Sekä sama. |
|
| |||
| |||
| Hyvin yleisesti ottaen sinun pitäisi pystyä käyttämään PC5200 (667 MHz) tässä koneella, se vain työtä hitaampi nopeus (533 MHz). Ottaa sanoi, että jos bios ei havaita se kunnolla, sillä se on ainoa asia, voin ehdottaa on tarkistaa, onko päivitetty bios tulee resove asiasta. |
|
| |||
| |||
| Kyllä. Olen päivittänyt BIOS ja se on pysynyt samana. No se voi johtua siitä, että olen lähtenyt slot tyhjillään jo jonkin aikaa? |
|
| |||
| |||
| Vain jos se on tukossa kanssa pöly jne. .... sinä antaa sille hyvä puhdistaa? Ainoastaan muita ehdotus on yrittää vaihtaa RAM for PC4200, DDR2 (533MHz), mutta ei takaa sitä on kaikki paremmin. |