![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Minun prosessori on AMD Athlon (tm) 64 nyt Ajattelin jos minun pitäisi päivittää sen jälkeen Saan uuden vid kortti mayb BFG GeForce 8600 GTS 256MB PCIe Video Card tämä. Vai onko tämä proccessor riitä käsittelemään useimmissa peleissä. Jos ei ole mitään ehdotuksia, jotka proccesor saada? ja jos sen yhteensopivan tietokoneen kanssa, joka on eMachines H6207 Oma budjetti on noin 100 dollaria enemmän tai vähemmän. Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nähdä muita säiettä. Let's keep it konsolidoitu.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tämä on minun perustaa hyvä vai huono? | Bandit4575 | Rautatavaran Chat | 3 | 6. joulukuu 2008 05:12 |
| PS3 mitään hyvää? | TomIsFat | PC & Console Gaming | 5 | 28th Mar 2008 17:07 |
| Tarvitsen hyvän PSU | ironsferret | Kotelot & Virtalähteet | 5 | 31. Joulukuu 2007 10:51 |
| Se sovi hyvä | Thunderer | Kotelot & Virtalähteet | 4 | 22. marraskuu 2007 03:17 |
| Hyvää päivänjatkoa kaikille. | prashsar | Esittele itsesi Täällä | 3 | 27. Jul 2007 13:48 |
| Thread Tools | |
| |