![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb problemen met de besluitvorming over welke computer te kopen omdat beide hebben een andere verwerker. Het heeft een AMD Athlon 64 X2 4000 + en de andere de Intel Pentium D 820 Dual-Core. Ik gebruik het vrij veel voor gaming. Playing World of Warcraft en Counter-Strike. Welke is beter? Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zeker de AMD, heeft de meer efficiënte architectuur voor gaming. P4's, ongeacht het model, zijn lousy gaming cpu's.
|
| |||
| |||
| Overeengekomen. Ik gebruikte om te spelen counter-strike source op mijn oude computer en heeft een AMD 2600 en het was perfect in staat zouden moeten draaien lekker op nieuwere modellen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Te veel processor wordt gebruikt? | chrismorris730 | Algemene programmatuurnoot Chat | 7 | 16e sep 2008 11:28 |
| Help wat processor help | samwar003 | CPUs, Moederborden & RAM | 20 | De 5 februari 2008 07:41 |
| Welke processor heb u hebben? | nsood3 | CPUs, Moederborden & RAM | 24 | 21 Jan 2008 20:32 |
| Hulp nodig hebben op Processor. | banjo7 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 29 dec 2007 10:14 |
| Welke processor? | mcdden2 | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 18 okt 2007 07:01 |
| Thread Tools | |
| |