![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har problemer med å bestemme hvor datamaskinen å kjøpe fordi begge har en annen prosessor. Den ene har AMD Athlon 64 X2 4000 + og den andre Intel Pentium D 820 Dual-Core. Jeg bruker det ganske mye på spill. Spille World of Warcraft og Counter-Strike. Som er bedre? Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Definitivt AMD, har den mer effektiv arkitektur for spill. P4's, uansett modell, er elendig spill CPUens.
|
| |||
| |||
| Avtalt. Jeg pleide å spille Counter-Strike kilde på min gamle datamaskin og den har en AMD 2600 og det var perfekt stand skal kjøre pent på nyere modeller. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| For mye prosessor som brukes? | chrismorris730 | General Software Chat | 7 | 16nde sep 2008 11:28 |
| Hjelp hva prosessoren kan du hjelpe | samwar003 | CPUer, Hovedkort & RAM | 20 | 5 feb 2008 07:41 |
| Hva prosessor gjøre u ha? | nsood3 | CPUer, Hovedkort & RAM | 24 | 21 januar 2008 20:32 |
| Trenger du hjelp på prosessor. | banjo7 | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 29 desember 2007 10:14 |
| Hvilken prosessor? | mcdden2 | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 18 oktober 2007 07:01 |
| Thread Tools | |
| |