![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har problem med att besluta om vilken dator att köpa eftersom båda har en annan processor. Den har en AMD Athlon 64 X2 4000 + och den andra Intel Pentium D 820 Dual-Core. Jag använder det ganska mycket för spel. Spela World of Warcraft och Counter-Strike. Vilken är bäst? Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Definitivt den AMD har det mer effektiv struktur för spel. P4: s, oavsett modell, är usel spel CPU's.
|
| |||
| |||
| Godkänt. Jag brukade spela counter-strike source på min gamla dator och den har en AMD 2600 och det var väl kan bör köra bra på nyare modeller. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| För mycket processor används? | chrismorris730 | General Software Chat | 7 | 16:e sep 2008 11:28 |
| Hjälp vad processorn vänligen hjälp | samwar003 | Processorer, moderkort & RAM | 20 | 5 februari 2008 07:41 |
| Vad processor do u ha? | nsood3 | Processorer, moderkort & RAM | 24 | 21 januari 2008 20:32 |
| Behöver du hjälp på processor. | banjo7 | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 29 december 2007 10:14 |
| Vilken processor? | mcdden2 | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 18 oktober 2007 07:01 |
| Thread Tools | |
| |