![]() |
|
|
|||
|
|||
|
spekulerer på, hvilke processor at gå med, som min ven har 1 i hver og tilbyde dem til mig for samme pris,
ty Model BrandAMD Forarbejdningsvirksomhederne TypeDesktop SeriesAthlon 64 ModelADA3800CWBOX CPU Socket TypeCPU Socket TypeSocket AM2 Tech SpecCoreOrleans Multi-CoreSingle-Core NameAthlon 64 3800 + Driftsomgivelser Frequency2.4GHz HT2000MHz L1 Cache64KB 64 KB L2 Cache512KB Fremstillingsvirksomhed Tech90 nm 64 bit SupportYes Hyper-Transport SupportYes Virtualiseringsteknologi SupportNo Multimedia InstructionMMX, SSE, SSE2, SSE3, 3DNOW! Professional Voltage1.25/1.35/1.40V Køling DeviceHeatsink og Fan medtaget eller ModelBrandIntel Forarbejdningsvirksomhederne TypeDesktop SeriesCeleron D ModelBX80552360 CPU Socket TypeCPU Socket TypeLGA 775 Tech SpecCoreCedar Mill Multi-CoreSingle-Core NameCeleron D 360 Driftsomgivelser Frequency3.46GHz FSB533MHz L1 Cache12KB 16 KB L2 Cache512KB Fremstillingsvirksomhed Tech65 nm 64 bit SupportYes Hyper-Threading SupportNo Virtualiseringsteknologi SupportNo Multimedia InstructionMMX, SSE, SSE2, SSE3, EM64T Voltage1.25V-1.300V Køling DeviceHeatsink og Fan medtaget |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Nå det hele afhænger af, hvad andre hardware du allerede har, fordi de er forskellige stikkontakter
Og jeg vil sandsynligvis gå for 3800 +
Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
I concur.
Celerons er, ærligt, fornæret chips, selv kører på over 3 GHz; crap arkitektur, langsom FSB. Og de løber varm.
|
|
|
|||
|
|||
|
ty for info
Jeg glemte at nævne det var Compaq sr5010nx eller sr5110nx at jeg var til at vælge mellem men de syntes nøjagtig samme undtagen mobo og chip netop spekulerede som system Jeg vil håndteringshåndtag som en anden computer i huset amd64 3800 + 2.4g eller Celeron D360 3.46g Jeg var forvirret, fordi Celeron har 1g højere |
|
|
|||
|
|||
|
Det er ikke alt om MHz hastighed af en CPU, det handler om, hvor effektivt (effekt, tid), de behandler. Og hvor hurtigt de deler med resten af komponenter i PC (FSB).
Celerons har masser af rørledningen stadier af 16. Jeg tror, Athlons have mere som 12 (arbejder fra hukommelsen her). Intel's ældre arkitektur (P4's, Celeron's) blev fornæret chips dermed Intel forsøger at brute force vejen for bare at gøre dem hurtigere og hurtigere. Dette skaber en meget mere spildvarmen, og årsagerne CPU'en til at køre varmere. Nope, hvis det vil passe, skal du gå til Athlon men ikke kontrollere det er kompatibelt med bundkortet i pc'en.