![]() |
|
| |||
| |||
| afvraagt welke processor te gaan, zoals mijn vriend heeft 1 van elke en biedt ze aan mij voor dezelfde prijs, ty Model BrandAMD Processoren TypeDesktop SeriesAthlon 64 ModelADA3800CWBOX CPU Socket TypeCPU Socket TypeSocket AM2 Tech SpecCoreOrleans Multi-CoreSingle-Core NameAthlon 64 3800 + Operationele Frequency2.4GHz HT2000MHz L1 Cache64KB +64 KB L2 Cache512KB Manufacturing Tech90 nm 64 bit SupportYes Hyper-Transport SupportYes Virtualization Technology SupportNo Multimedia InstructionMMX, SSE, SSE2, SSE3, 3DNOW! Professionele Voltage1.25/1.35/1.40V Cooling Fan DeviceHeatsink en opgenomen of ModelBrandIntel Processoren TypeDesktop SeriesCeleron D ModelBX80552360 CPU Socket TypeCPU Socket TypeLGA 775 Tech SpecCoreCedar Mill Multi-CoreSingle-Core NameCeleron D 360 Operationele Frequency3.46GHz FSB533MHz L1 Cache12KB +16 KB L2 Cache512KB Manufacturing Tech65 nm 64 bit SupportYes Hyper-Threading SupportNo Virtualization Technology SupportNo Multimedia InstructionMMX, SSE, SSE2, SSE3, EM64T Voltage1.25V-1.300V Cooling Fan DeviceHeatsink en opgenomen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou, het hangt allemaal af van wat andere hardware die je al hebt, omdat de verschillende sockets En ik zou waarschijnlijk gaan voor de 3800 +
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik sluit mij aan. Celerons zijn, eerlijk gezegd, slechte chips, zelfs draait op meer dan 3Ghz; crap architectuur, trage FSB. En zij lopen warm.
|
| |||
| |||
| ty voor info Ik vergat te vermelden Het was de Compaq sr5010nx of de sr5110nx dat ik een keuze te maken uit maar ze leek precies hetzelfde, behalve de mobo en chip vroeg me af welk systeem zou ik pak als een tweede computer in huis AMD64 3800 + 2.4g of de Celeron D360 3.46g Ik was verward omdat de Celeron heeft 1g hoger |
|
| |||
| |||
| Het is nog niet alles over de MHz snelheid van een CPU, het is over hoe efficiënt (vermogen, tijd) zij proces. En hoe snel ze delen met de rest van de componenten in de pc (FSB). Celerons hebben veel pijpleiding stadia van 16 denk ik, Athlons hebben meer als 12 (werkdagen van het geheugen hier). Intel's oudere architectuur (P4's, Celeron's) werden beroerd dus chips Intel probeert de brute kracht weg van iets waardoor ze sneller en sneller. Hierdoor ontstaat een veel meer afval warmte, en zorgt ervoor dat de cpu te lopen heter. Nee, als het u past, ga dan voor de Athlon, maar wel nagaan dat deze verenigbaar is met het moederbord in de computer.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |