![]() |
|
| |||
| |||
| lurer på hvilken prosessor å gå med, som min venn har 1 av hver, og tilbyr dem til meg for samme pris, ty Modell BrandAMD Prosessorer TypeDesktop SeriesAthlon 64 ModelADA3800CWBOX CPU Socket TypeCPU Socket TypeSocket AM2 Tech SpecCoreOrleans Multi-CoreSingle-Core NameAthlon 64 3800 + Operative Frequency2.4GHz HT2000MHz L1 Cache64KB 64 KB L2 Cache512KB Fremstilling Tech90 nm 64 bit SupportYes Hyper-Transport SupportYes Virtualization Technology SupportNo Multimedia InstructionMMX, SSE, SSE2, SSE3, 3DNow! Professional Voltage1.25/1.35/1.40V Cooling DeviceHeatsink og Fan inkludert eller ModelBrandIntel Prosessorer TypeDesktop SeriesCeleron D ModelBX80552360 CPU Socket TypeCPU Socket TypeLGA 775 Tech SpecCoreCedar Mill Multi-CoreSingle-Core NameCeleron D 360 Operative Frequency3.46GHz FSB533MHz L1 Cache12KB 16 KB L2 Cache512KB Fremstilling Tech65 nm 64 bit SupportYes Hyper-Threading SupportNo Virtualization Technology SupportNo Multimedia InstructionMMX, SSE, SSE2, SSE3, EM64T Voltage1.25V-1.300V Cooling DeviceHeatsink og Fan inkludert |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel alt avhengig av hva andre maskinvare du allerede har, fordi det er ulike sockets Og jeg vil trolig gå for 3800 +
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg stemme. Celerons er, ærlig, lusete chips, med en hastighet på over 3 GHz; crap arkitektur, treg fsb. Og de kjører varmt.
|
| |||
| |||
| ty for info Jeg glemte å nevne det var Compaq sr5010nx eller sr5110nx at jeg var valgt fra men de syntes eksakt samme unntatt mobo og chip bare lurte på hvilket system jeg burde ta tak i en annen datamaskin i huset AMD64 3800 + 2.4g eller Celeron D360 3.46g Jeg var forvirret fordi Celeron har 1g høyere |
|
| |||
| |||
| Det er ikke alt om MHz hastighet på en CPU, handler det om hvor effektivt (strøm, tid) de prosessen. Og hvor raskt de dele med resten av komponentene i pc (fsb). Celerons ha mye rør stadier, 16 tror jeg, Athlons har mer lik 12 (arbeider fra minnet her). Intels eldre arkitektur (P4's, Celeron's) var elendig sjetonger dermed Intel prøve "brute force måte å bare gjøre dem raskere og raskere. Dette skaper mye mer avfall varme, og gjør at CPU kjøres varmere. Nei, hvis den vil passe, gå for Athlon men sjekk den er kompatibel med hovedkortet i PCen.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| For mye prosessor som brukes? | chrismorris730 | General Software Chat | 7 | 16nde sep 2008 11:28 |
| Hjelp hva prosessoren kan du hjelpe | samwar003 | CPUer, Hovedkort & RAM | 20 | 5 feb 2008 07:41 |
| Hva prosessor gjøre u ha? | nsood3 | CPUer, Hovedkort & RAM | 24 | 21 januar 2008 20:32 |
| Trenger du hjelp på prosessor. | banjo7 | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 29 desember 2007 10:14 |
| Hvilken prosessor | deeajz | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 22 desember 2007 16:20 |
| Thread Tools | |
| |