![]() |
|
| |||
| |||
| så her er de to opkøb muligheder, jeg har for min tilpassede indbygget pc, som Processor skal jeg vælge? Option1 Intel Core 2 Quad Q6600 - 2,4 GHz - FSB 1066Mhz - 8MB Cache - Chip: Wolfdale 65nm Option2 Intel Core 2 Duo E8400 - 3 GHz - FSB 1333MHz - 6MB Cache - Chip: Wolfdale 45nm hvoraf den ene er bedre, og hvorfor til gaming pc? ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Andet (E8400) Det er meget bedre, da de fleste spil kan ikke selv fuldt ud at udnytte en duel kerne, endsige en quad kerne, så jo højere clock hastighed i duel vil opnå bedre resultater end quad kerne i spil.
| |||
| |||
| Id foretrækker den første, og netop oc det til 3 GHz + |
|
| |||
| |||
| Men du kan OC den E8400 til 4GHz + |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sidstnævnte. Førstnævnte er ikke en Wolfdale .. Jeg synes det er Kentsfield.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil gå for de nyere, 45nm E8400.
| |||
| |||
| Hvis du cant beat 'em, tiltræder' em: P gå med E8400>.> |
|
| |||
| |||
| ok end E8400 Endelig Låst tak for at gøre mig vælge:) |
|
| |||
| |||
| Dit sind, dine penge, din valg |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| For meget processor bliver brugt? | chrismorris730 | General Software Chat | 7 | 16. sep 2008 11:28 |
| Hjælp hvad processor behage hjælp | samwar003 | CPU, bundkort og RAM | 20 | 5 februar 2008 07:41 |
| Har du brug for hjælp om Processor. | banjo7 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 29th Dec 2007 10:14 |
| Hvilken processor | deeajz | CPU, bundkort og RAM | 2 | 22 december 2007 16:20 |
| Hvilken processor? | mcdden2 | CPU, bundkort og RAM | 4 | 18 oktober 2007 07:01 |
| Thread Tools | |
| |