![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| joten tässä ovat kaksi osto vaihtoehtoa, että olen oman mukautetun rakennettu tietokoneeseen, joka Prosessori minun pitäisi valita? Option1 Intel Core 2 Quad Q6600 - 2,4 GHz - FSB 1066Mhz - 8MB Cache - Chip: Wolfdale 65nm Option2 Intel Core 2 Duo E8400 - 3 GHz - FSB 1333MHz - 6Mb Välimuisti - Chip: Wolfdale 45nm joista toinen on parempi ja miksi peli pc? ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Toinen (E8400) Se on paljon parempi, koska useimmat pelejä ei voi edes täysin hyödyntää kaksintaistelussa ydin, puhumattakaan quad ydin, joten mitä korkeampi kellon nopeus on duel toimii paremmin kuin quad ydin peleissä.
| |||
| |||
| Id mieluummin ensimmäinen ja vain oc sen 3 GHz + |
|
| |||
| |||
| Mutta voit OC että E8400 on 4GHz + |
|
| |||
| |||
| Olen samaa mieltä 4Ghz helposti |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jälkimmäiseen. Entinen ei ole Wolfdale .. Mielestäni on Kentsfield.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'd mennä uudempaa, 45nm E8400.
| |||
| |||
| Jos cant beat 'em, liittyä' em: P mennä kanssa E8400>.> |
|
| |||
| |||
| ok kuin E8400 Lopullinen Lukittu kiitos siitä, että minun valita:) |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Liian paljon prosessori käytetään? | chrismorris730 | General Software Chat | 7 | 16. Sep 2008 11:28 |
| Ohje mitä prosessorin voit auttaa | samwar003 | CPUs, Emolevyt & RAM | 20 | 5th Feb 2008 07:41 |
| Tarvitsetko apua prosessori. | banjo7 | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 29. Joulukuu 2007 10:14 |
| Mikä prosessori | deeajz | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 22. Joulukuu 2007 16:20 |
| Mikä prosessori? | mcdden2 | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 18. lokakuu 2007 07:01 |
| Thread Tools | |
| |