![]() |
|
| |||
| |||
| dus hier zijn de twee het kopen van opties die ik heb voor mijn aangepaste ingebouwde PC, waarin Processor moet ik kiezen? Option1 Intel Core 2 Quad Q6600 - 2.4Ghz - 1066MHz FSB - 8 MB cache - Chip: Wolfdale 65nm Option2 Intel Core 2 Duo E8400 - 3Ghz - 1333MHz FSB - 6MB Cache - Chip: Wolfdale 45nm die een beter en waarom voor gaming PC? ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tweede (E8400) Het is veel beter, aangezien de meeste games niet eens volledig gebruik maken van een duel kern, laat staan een quad core, zodat de hogere kloksnelheid van het duel beter zal presteren dan de quad core in games.
| |||
| |||
| Id liever het eerste en net oc te 3Ghz + |
|
| |||
| |||
| Maar je kunt OC de E8400 op 4GHz + |
|
| |||
| |||
| Ik ben het eens 4Ghz gemakkelijk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De laatste. De voormalige geen Wolfdale .. Ik denk dat het Kentsfield.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou gaan voor de nieuwere 45nm E8400.
| |||
| |||
| Als u cant beat 'em, join' em: P ga met de E8400>.> |
|
| |||
| |||
| ok dan E8400 Definitieve Gesloten bedankt voor het maken van mij kiezen:) |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|