![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| I dag har jeg fundet ud af, at min mor bord ikke støttede processor Jeg har i øjeblikket. Moderen bord jeg har, er en GA-MA78G-DS3H rev. 1.0, hvor der stod støttet Phenom-processorer, men et år senere (i dag) Jeg fandt det ikke støttede AMD 9850 Quad Core Phenom. Jeg tænkte, hvis det vil medføre flere forskellige typer BSOD's, den manglende evne til at køre Memtest86, og har den en indvirkning på de? Er der andre problemer, som kan forårsages af dette også? Enhver og alle hjælpe vil blive hilst velkommen. http://www.gigabyte.com.tw/Support/M...2800 # anchor_os |
|
| |||
| |||
| På hvilken måde vil det så ikke støtte det? Så længe det ikke er en anden socket Jeg hink bør det ok. Det er sandsynligvis blot, at CPU ikke var frigivet, når han har gjort mobo og skrev spec. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problemer med Processor Bundkort, Advanced Help Needed! | strike191 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 19 august 2009 10:21 |
| Forenelige eller ej? | TheOneAndOnly | General Hardware Chat | 9 | 10 juli 2008 08:52 |
| Hjælp med kompatible RAM | mbonwick | CPU, bundkort og RAM | 5 | 5. maj 2008 01:58 |
| Er alle disse forenelig | lilthug118 | General Hardware Chat | 6 | 20th Dec 2007 19:41 |
| Hvad er der at være forenelige med hvad? | scrivomcdivo | General Hardware Chat | 18 | 17 november 2007 10:16 |
| Thread Tools | |
| |