![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vandaag heb ik ontdekt dat mijn moederbord heeft geen ondersteuning voor de processor die ik momenteel heb. Het moederbord heb ik een GA-MA78G-DS3H rev. 1.0, die zei ondersteund Phenom-processors, maar een jaar later (vandaag) Ik vond het niet ondersteunen van de AMD Phenom 9850 Quad Core. Ik vroeg me af of dit zou leiden tot verschillende soorten BSOD's, het onvermogen te lopen Memtest86, en is zij een effect hebben op de prestaties? Is er andere problemen die veroorzaakt kunnen worden door dit ook? Alle hulp zal welkom. http://www.gigabyte.com.tw/Support/M...2800 # anchor_os |
|
| |||
| |||
| Op welke wijze denkt zij niet steunen? Zolang het niet een andere socket ik hink moet worden ok. Het is waarschijnlijk gewoon dat de CPU niet werd vrijgegeven, toen zij de mobo en schreef de spec. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Problemen met de processor Moederbord, Advanced Help Needed! | strike191 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 19 aug 2009 10:21 |
| Compatibel of niet? | TheOneAndOnly | Algemeen Hardware Chat | 9 | De 10 juli 2008 08:52 |
| Hulp bij Compatibele RAM | mbonwick | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 5 mei 2008 01:58 |
| Zijn al deze compatibel | lilthug118 | Algemeen Hardware Chat | 6 | 20 dec 2007 19:41 |
| Wat heeft om compatibel te zijn met wat? | scrivomcdivo | Algemeen Hardware Chat | 18 | 17 nov 2007 10:16 |
| Thread Tools | |
| |