mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

Prosessor ikke kompatibel med MB - Problemer?

Reply

Thread Tools
Old 9 juni 2009, 21:36
New Member Group

Default Prosessor ikke kompatibel med MB - Problemer?

I dag fant jeg ut at min mor styret ikke støtter prosessoren jeg har for øyeblikket. Moren bord jeg har er en GA-MA78G-DS3H rev. 1,0, som sa støttet Phenom-prosessorer, men et år senere (i dag) Jeg fant den ikke støtter AMD 9850 Quad Core Phenom. Jeg lurte på om dette ville føre til flere forskjellige typer BSOD's, manglende evne til å kjøre Memtest86, og har den en effekt på resultatet? Er det andre problemer som kan være forårsaket av dette også? Alle hjelpe ville være velkommen.

http://www.gigabyte.com.tw/Support/M...2800 # anchor_os
Old 10 juni 2009, 10:07
Donor Group

Default Prosessor ikke kompatibel med MB - Problemer?

På hvilken måte er det ikke støtte det?

Så lenge det ikke er en annen socket Jeg hink bør det være ok.

Det er nok bare at CPUen har ikke gitt når de gjorde mobo og skrev spec.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Problemer med prosessor hovedkort, Avansert Hjelp Trengs! strike191 CPUer, Hovedkort & RAM 1 19 august 2009 10:21
Kompatibel eller ikke? TheOneAndOnly General Hardware Chat 9 10 juli 2008 08:52
Hjelp med Kompatible RAM mbonwick CPUer, Hovedkort & RAM 5 5 mai 2008 01:58
Er alle disse kompatible lilthug118 General Hardware Chat 6 20 desember 2007 19:41
Hva må være kompatibel med hva? scrivomcdivo General Hardware Chat 18 17 nov 2007 10:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.