![]() |
|
| |||
| |||
| Idag fick jag veta att mitt moderkort inte stöder processorn jag har just nu. Moderkortet jag har är ett GA-MA78G-DS3H rev. 1.0, som sagt stöd Phenom-processorer men ett år senare (idag) Jag hittade den inte stödjer AMD 9850 Quad Core Phenom. Jag undrade om detta skulle orsaka flera olika typer av BSOD: s, oförmågan att köra Memtest86, och går det ha en inverkan på resultatet? Finns det andra problem som kan orsakas av detta också? All hjälp välkomnas. http://www.gigabyte.com.tw/Support/M...2800 # anchor_os |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| På vilket sätt går det inte stödja det?
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem med processor moderkort, Avancerat Hjälp behövs! | strike191 | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 19 augusti 2009 10:21 |
| Kompatibel eller inte? | TheOneAndOnly | General Hardware Chat | 9 | 10 juli 2008 08:52 |
| Hjälp med Kompatibla RAM | mbonwick | Processorer, moderkort & RAM | 5 | 5 maj 2008 01:58 |
| Är alla dessa kompatibel | lilthug118 | General Hardware Chat | 6 | 20 december 2007 19:41 |
| Vad måste vara förenliga med vad? | scrivomcdivo | General Hardware Chat | 18 | 17 november 2007 10:16 |
| Thread Tools | |
| |