mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Processor Suggestions

Reply

Thread Tools
Old 28 september 2007, 13:43
Donor-Gruppen

Default Processor Suggestions

Well im planlægning på gettin denne nice bundkort
http://cgi.ebay.co.uk/Asus-P5K-E-WIF...QQcmdZViewItem

Eventuelle anbefalinger om en processor til at få? Cant være til meget som at bundkort koster mig en formue! 60-70 max. Kan jeg få en anstændig for denne pris eller skal jeg gå til en billigere bundkort og en bedre processor?

Mit system: mxmad32

Processor (s):
Intel Core 2 Duo (x2)
Bundkort:
RAM Hukommelse:
2 gig
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce Go 7600
Lydkort:
Conexant High Definition Audio
Harddisk (e):
Toshiba MK1234GSX
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Intel PRO / Wireless 3945ABG
Monitor (s):
Operating System (s):
Windows XP
Old 28 september 2007, 13:52
Donor-Gruppen

Stick med, at bundkortet.

Heldigvis for dig Intel har genoplivet den "Pentium navn i form af E21 ** serie af cpu's.

Lucky Alex?

Yup, they're Pentium kun af navn. De er stort set Core 2 Duo-arkitektur med et andet navn tag. De har en mindre cache, men i betragtning af prisen ....

have et kig

Det E2140 kører 200MHz langsommere og er meget billigere også. Her

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 28 september 2007, 13:55
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af alex View Post
Stick med, at bundkortet.

Heldigvis for dig Intel har genoplivet den "Pentium navn i form af E21 ** serie af cpu's.

Lucky Alex?

Yup, they're Pentium kun af navn. De er stort set Core 2 Duo-arkitektur med et andet navn tag. De har en mindre cache, men i betragtning af prisen ....

have et kig

Det E2140 kører 200MHz langsommere og er meget billigere også. Her
Skal jeg have et større budget til en god processor? Cos 1.8GHz isnt virkelig, at meget er det?
Old 28 september 2007, 14:00
Donor-Gruppen

Det er simpelthen ikke alle om processorens MHz hastighed Mxmad. Det er først og fremmest om arkitekturen i chippen.

Plus, du har at holde sig inden for budgettet, som selvfølgelig indsnævrer dine valg ned (med mindre du går brugte).

-Kanoakavirus
Old 28 september 2007, 14:04
Donor-Gruppen

Arkitektur?? I din personlige mening tror du, at processoren er nogen god til gaming? Jeg køber et godt bundkort, men derefter ødelægge den med en halv-anstændig processor?
Old 28 september 2007, 14:11
Donor-Gruppen

Simply put, når jeg henvise til arkitektur sagde chip jeg ikke henvise til, hvad form det er, eller noget i den stil, jeg henvise til, hvor hurtigt den gør hvad den gør.

Hvis du foretrækker er spil (på et budget), er det en god chip. Et større cache vil ikke hjælpe med spil.

Selvfølgelig ville jeg gerne se en hurtigere Core 2 derinde, men det er ikke mine penge. Højere ydelse fra en pc kan altid kun være godt og kan øge levetiden for systemet mellem opgraderinger.

I slutningen af dagen, hvis pc'en gør hvad du ønsker, så er det ikke et dårligt køb er det.

-Kanoakavirus
Old 28 september 2007, 14:33
Donor-Gruppen

Jeg ønsker blot at vide, at det vil være hurtigt! Så det store spørgsmål .... vil det?

Jeg fandt denne, der er en 2GHz en, men færre penge?!?!
http://www.ebuyer.com/UK/product/132064
Old 28 september 2007, 14:58
Donor-Gruppen

Good find! Yup, samme sortiment, 200MHz hurtigere.

Det beviser det gamle ordsprog: Shop rundt!

Hvilke spil er du spille og til hvilken opløsning?

-Kanoakavirus
Old 28 september 2007, 15:02
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af alex View Post
Good find! Yup, samme sortiment, 200MHz hurtigere.

Det beviser det gamle ordsprog: Shop rundt!

Hvilke spil er du spille og til hvilken opløsning?
Ikke sikker på om den beslutning, men de spil jeg gerne vil spille, er MX vs ATV Unleashed, Command & Conquer 3. I dont have noget mere cos i dont have en ordentlig computer til at spille spil på det tidspunkt! Jeg vil gerne have, at være i stand til at spille de nyeste first person shooter spil.
Old 28 september 2007, 15:51
Donor-Gruppen

Hvis du ønsker at spille de nyeste FPS-spil (vi henviser til Crysis osv.), så skal du være ok med at cpu.

Levere resten af bygge er afbalanceret nok, grafikkort, ram hastighed, ram-mængde (2 GB for Vista, 1GB for XP). Og du bruger en 1280x1024 4:3 skærm / 1440x900 W-skærm TFT. 17 "eller 19"

Du skal bøde for C & C 3 med at CPU, i denne beslutning, fordi selv om CPU'en bliver nødt til at gøre en masse AI for de spil jeg har set en E6300 (1,86 GHz) lykkeligt spil på denne beslutning med C & C 3.

-Kanoakavirus
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Suggestions? Jophen Grafikkort & Monitors 10 22 juli 2008 02:43
Nye AMD-processor på Gigabyte MoBo,, forslag og hjælpe please. pcbutter CPU, bundkort og RAM 4 17 januar 2008 06:28
I'd Love nogle forslag Torner General Hardware Chat 3 10 januar 2008 18:36
To Board Suggestions Computer Spec Fællesskabet News & Chat 6 7 august 2007 14:28
Any suggestions? Vlad General Hardware Chat 13 7 august 2007 13:05
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.