![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Well im planlægning på gettin denne nice bundkort
![]() http://cgi.ebay.co.uk/Asus-P5K-E-WIF...QQcmdZViewItem Eventuelle anbefalinger om en processor til at få? Cant være til meget som at bundkort koster mig en formue! 60-70 max. Kan jeg få en anstændig for denne pris eller skal jeg gå til en billigere bundkort og en bedre processor? Mit system: mxmad32
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Stick med, at bundkortet. Heldigvis for dig Intel har genoplivet den "Pentium navn i form af E21 ** serie af cpu's. Lucky Alex? Yup, they're Pentium kun af navn. De er stort set Core 2 Duo-arkitektur med et andet navn tag. De har en mindre cache, men i betragtning af prisen .... have et kig Det E2140 kører 200MHz langsommere og er meget billigere også. Her
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Det er simpelthen ikke alle om processorens MHz hastighed Mxmad. Det er først og fremmest om arkitekturen i chippen. Plus, du har at holde sig inden for budgettet, som selvfølgelig indsnævrer dine valg ned (med mindre du går brugte).
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Arkitektur?? I din personlige mening tror du, at processoren er nogen god til gaming? Jeg køber et godt bundkort, men derefter ødelægge den med en halv-anstændig processor? |
|
| |||
| |||
| Simply put, når jeg henvise til arkitektur sagde chip jeg ikke henvise til, hvad form det er, eller noget i den stil, jeg henvise til, hvor hurtigt den gør hvad den gør. Hvis du foretrækker er spil (på et budget), er det en god chip. Et større cache vil ikke hjælpe med spil. Selvfølgelig ville jeg gerne se en hurtigere Core 2 derinde, men det er ikke mine penge. Højere ydelse fra en pc kan altid kun være godt og kan øge levetiden for systemet mellem opgraderinger. I slutningen af dagen, hvis pc'en gør hvad du ønsker, så er det ikke et dårligt køb er det.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Jeg ønsker blot at vide, at det vil være hurtigt! Så det store spørgsmål .... vil det? Jeg fandt denne, der er en 2GHz en, men færre penge?!?! http://www.ebuyer.com/UK/product/132064 |
|
| |||
| |||
| Good find! Yup, samme sortiment, 200MHz hurtigere. Det beviser det gamle ordsprog: Shop rundt! Hvilke spil er du spille og til hvilken opløsning?
|
| |||
| |||
| Ikke sikker på om den beslutning, men de spil jeg gerne vil spille, er MX vs ATV Unleashed, Command & Conquer 3. I dont have noget mere cos i dont have en ordentlig computer til at spille spil på det tidspunkt! Jeg vil gerne have, at være i stand til at spille de nyeste first person shooter spil. |
|
| |||
| |||
| Hvis du ønsker at spille de nyeste FPS-spil (vi henviser til Crysis osv.), så skal du være ok med at cpu. Levere resten af bygge er afbalanceret nok, grafikkort, ram hastighed, ram-mængde (2 GB for Vista, 1GB for XP). Og du bruger en 1280x1024 4:3 skærm / 1440x900 W-skærm TFT. 17 "eller 19" Du skal bøde for C & C 3 med at CPU, i denne beslutning, fordi selv om CPU'en bliver nødt til at gøre en masse AI for de spil jeg har set en E6300 (1,86 GHz) lykkeligt spil på denne beslutning med C & C 3.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Suggestions? | Jophen | Grafikkort & Monitors | 10 | 22 juli 2008 02:43 |
| Nye AMD-processor på Gigabyte MoBo,, forslag og hjælpe please. | pcbutter | CPU, bundkort og RAM | 4 | 17 januar 2008 06:28 |
| I'd Love nogle forslag | Torner | General Hardware Chat | 3 | 10 januar 2008 18:36 |
| To Board Suggestions | Computer Spec | Fællesskabet News & Chat | 6 | 7 august 2007 14:28 |
| Any suggestions? | Vlad | General Hardware Chat | 13 | 7 august 2007 13:05 |
| Thread Tools | |
| |