vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Prosessori Suggestions

Reply

Thread Tools
Old 28 syyskuu 2007, 13:43
Rahoittajien ryhmän

Default Prosessori Suggestions

No IM suunnittelun pääsin tähän nice emolevy
http://cgi.ebay.co.uk/Asus-P5K-E-WIF...QQcmdZViewItem

Suositus prosessorin saada? Cant be paljon kuin emolevy maksaa minulle onnea! 60-70 max. Voinko saada kunnon yksi että hinta ja minun pitäisi mennä edullisempi emolevy ja parempi prosessori?

My System: mxmad32

Processor (s):
Intel Core 2 Duo (x2)
Emolevy:
RAM-muisti:
2 keikka
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce Go 7600
Äänikortti:
Conexant High Definition Audio
Kiintolevy (t):
Toshiba MK1234GSX
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Intel PRO / Wireless 3945ABG
Monitor (t):
Operating System (s):
Windows XP
Old 28 syyskuu 2007, 13:52
Rahoittajien ryhmän

Kiinni siitä, että emolevyn.

Onneksi sinulla Intel on ylösnousseen "Pentium" nimen muotoon E21 ** sarjan suorittimen.

Lucky Alex?

YUP, he Pentium vain nimellisesti. Ne ovat periaatteessa Core 2 Duo-arkkitehtuuriin, jossa eri nimilappu. Heillä on pienempi välimuisti, mutta ottaen huomioon hinnan ....

Tutustu

E2140 toimii 200MHz hitaammin ja on paljon halvempaa kuin hyvin. Tässä

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 28 syyskuu 2007, 13:55
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by alex View Post
Kiinni siitä, että emolevyn.

Onneksi sinulla Intel on ylösnousseen "Pentium" nimen muotoon E21 ** sarjan suorittimen.

Lucky Alex?

YUP, he Pentium vain nimellisesti. Ne ovat periaatteessa Core 2 Duo-arkkitehtuuriin, jossa eri nimilappu. Heillä on pienempi välimuisti, mutta ottaen huomioon hinnan ....

Tutustu

E2140 toimii 200MHz hitaammin ja on paljon halvempaa kuin hyvin. Tässä
Täytyykö olla suurempi budjetti hyvä prosessori? Cos 1.8GHz isnt todella, että paljon se maksaa?
Old 28 syyskuu 2007, 14:00
Rahoittajien ryhmän

Se ei yksinkertaisesti kyse jalostajan MHz nopeudella Mxmad. Se on ensisijaisesti kyse arkkitehtuurin sirulle.

Plus, sinun täytyy pysyä talousarvion, joka luonnollisesti kaventaa valintasi alas (Jos menet second hand).

-Kanoakavirus
Old 28 syyskuu 2007, 14:04
Rahoittajien ryhmän

Arkkitehtuuri? On henkilökohtainen mielipiteenne luuletteko, että prosessori on jokin hyvä peli? Olen ostamassa hyvä emolevy, mutta sitten tuhota sen puoli-ihmisarvoisen prosessori?
Old 28 syyskuu 2007, 14:11
Rahoittajien ryhmän

Yksinkertaisesti sanottuna, kun viittaan arkkitehtuurin kyseisen sirun olen sitä, mitä muotoa se on tai jotain sellaista, olen viittaa siihen, kuinka nopeasti se, mitä se tekee.

Jos etusija on peli (pienellä budjetilla) se on hyvä pelimerkki. Suuren määrän välimuistia ei auta kanssa pelaamista.

Tietenkin Haluaisin nähdä nopeammin Core 2 siellä, mutta se ei ole minun rahat. Paremman suorituskyvyn tietokoneesta voi vain olla hyvä ja voi lisätä elinkaaren välille päivitykset.

Lopussa päivän, jos tietokoneeseen ei mitä haluat se ei ole huono hankinta on se.

-Kanoakavirus
Old 28 syyskuu 2007, 14:33
Rahoittajien ryhmän

Haluan vain tietää, että se on nopea! Niin suuri kysymys .... se?

Löysin tämän joka on 2Ghz yksi mutta vähemmän rahaa?!?!
http://www.ebuyer.com/UK/product/132064
Old 28 syyskuu 2007, 14:58
Rahoittajien ryhmän

Hyvä löytää! yup, samaa luokkaa, 200MHz nopeammin.

Tämä todistaa vanhan sanonnan: Shop around!

Mitä pelejä olet pelissä ja mitä päätöslauselman?

-Kanoakavirus
Old 28 syyskuu 2007, 15:02
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by alex View Post
Hyvä löytää! yup, samaa luokkaa, 200MHz nopeammin.

Tämä todistaa vanhan sanonnan: Shop around!

Mitä pelejä olet pelissä ja mitä päätöslauselman?
Epävarma päätöslauselmaa, mutta pelejä haluan pelata ovat MX vs ATV Unleashed, Command and Conquer 3. I dont on enää cos i-kirjain dont hankkia kunnon tietokone pelata pelejä tällä hetkellä! Haluaisin sen voi pelata viimeistään Ajopelit pelejä.
Old 28 syyskuu 2007, 15:51
Rahoittajien ryhmän

Jos et halua pelata uusimmat FPS pelit (me viittaavat Crysis jne.), niin sinun pitäisi olla ok, että keskusyksikkö.

Tarjoaa muun rakentaminen on jo tarpeeksi tasapainoinen, näytönohjain, RAM nopeus, RAM-muistin määrä (2GB for Vista, 1GB for XP). Ja käytät 1280x1024 4:3 näyttöön / 1440x900 W-TFT. 17 "tai 19"

Sinulta sakko C & C 3 ja että CPU, on, että päätöslauselma, sillä vaikka CPU täytyy tehdä paljon AI peliä varten olen nähnyt E6300 (1,86 GHz) onneksi peli tällä päätöslauselma C & C 3.

-Kanoakavirus
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ehdotuksia? Jophen Graphics Cards & Näytöt 10 22. Jul 2008 02:43
Uusi AMD prosessorin Gigatavu MoBo, Ehdotuksia ja auttaa kiitos. pcbutter CPUs, Emolevyt & RAM 4 17th Jan 2008 06:28
I'd Love Jotkut Suggestions Torner Rautatavaran Chat 3 10th Jan 2008 18:36
Kaksi hallituksen Suggestions Tietokone eä Yhteisön News & Chat 6 7. Aug 2007 14:28
Mitään ehdotuksia? Vlad Rautatavaran Chat 13 7. Aug 2007 13:05
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.