![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No IM suunnittelun pääsin tähän nice emolevy
![]() http://cgi.ebay.co.uk/Asus-P5K-E-WIF...QQcmdZViewItem Suositus prosessorin saada? Cant be paljon kuin emolevy maksaa minulle onnea! 60-70 max. Voinko saada kunnon yksi että hinta ja minun pitäisi mennä edullisempi emolevy ja parempi prosessori? My System: mxmad32
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kiinni siitä, että emolevyn. Onneksi sinulla Intel on ylösnousseen "Pentium" nimen muotoon E21 ** sarjan suorittimen. Lucky Alex? YUP, he Pentium vain nimellisesti. Ne ovat periaatteessa Core 2 Duo-arkkitehtuuriin, jossa eri nimilappu. Heillä on pienempi välimuisti, mutta ottaen huomioon hinnan .... Tutustu E2140 toimii 200MHz hitaammin ja on paljon halvempaa kuin hyvin. Tässä
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Se ei yksinkertaisesti kyse jalostajan MHz nopeudella Mxmad. Se on ensisijaisesti kyse arkkitehtuurin sirulle. Plus, sinun täytyy pysyä talousarvion, joka luonnollisesti kaventaa valintasi alas (Jos menet second hand).
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Arkkitehtuuri? On henkilökohtainen mielipiteenne luuletteko, että prosessori on jokin hyvä peli? Olen ostamassa hyvä emolevy, mutta sitten tuhota sen puoli-ihmisarvoisen prosessori? |
|
| |||
| |||
| Yksinkertaisesti sanottuna, kun viittaan arkkitehtuurin kyseisen sirun olen sitä, mitä muotoa se on tai jotain sellaista, olen viittaa siihen, kuinka nopeasti se, mitä se tekee. Jos etusija on peli (pienellä budjetilla) se on hyvä pelimerkki. Suuren määrän välimuistia ei auta kanssa pelaamista. Tietenkin Haluaisin nähdä nopeammin Core 2 siellä, mutta se ei ole minun rahat. Paremman suorituskyvyn tietokoneesta voi vain olla hyvä ja voi lisätä elinkaaren välille päivitykset. Lopussa päivän, jos tietokoneeseen ei mitä haluat se ei ole huono hankinta on se.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Haluan vain tietää, että se on nopea! Niin suuri kysymys .... se? Löysin tämän joka on 2Ghz yksi mutta vähemmän rahaa?!?! http://www.ebuyer.com/UK/product/132064 |
|
| |||
| |||
| Hyvä löytää! yup, samaa luokkaa, 200MHz nopeammin. Tämä todistaa vanhan sanonnan: Shop around! Mitä pelejä olet pelissä ja mitä päätöslauselman?
|
| |||
| |||
| Epävarma päätöslauselmaa, mutta pelejä haluan pelata ovat MX vs ATV Unleashed, Command and Conquer 3. I dont on enää cos i-kirjain dont hankkia kunnon tietokone pelata pelejä tällä hetkellä! Haluaisin sen voi pelata viimeistään Ajopelit pelejä. |
|
| |||
| |||
| Jos et halua pelata uusimmat FPS pelit (me viittaavat Crysis jne.), niin sinun pitäisi olla ok, että keskusyksikkö. Tarjoaa muun rakentaminen on jo tarpeeksi tasapainoinen, näytönohjain, RAM nopeus, RAM-muistin määrä (2GB for Vista, 1GB for XP). Ja käytät 1280x1024 4:3 näyttöön / 1440x900 W-TFT. 17 "tai 19" Sinulta sakko C & C 3 ja että CPU, on, että päätöslauselma, sillä vaikka CPU täytyy tehdä paljon AI peliä varten olen nähnyt E6300 (1,86 GHz) onneksi peli tällä päätöslauselma C & C 3.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ehdotuksia? | Jophen | Graphics Cards & Näytöt | 10 | 22. Jul 2008 02:43 |
| Uusi AMD prosessorin Gigatavu MoBo, Ehdotuksia ja auttaa kiitos. | pcbutter | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 17th Jan 2008 06:28 |
| I'd Love Jotkut Suggestions | Torner | Rautatavaran Chat | 3 | 10th Jan 2008 18:36 |
| Kaksi hallituksen Suggestions | Tietokone eä | Yhteisön News & Chat | 6 | 7. Aug 2007 14:28 |
| Mitään ehdotuksia? | Vlad | Rautatavaran Chat | 13 | 7. Aug 2007 13:05 |
| Thread Tools | |
| |