![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Goed im plan gettin deze leuke moederbord
![]() http://cgi.ebay.co.uk/Asus-P5K-E-WIF...QQcmdZViewItem Eventuele aanbevelingen voor een processor te krijgen? Cant worden te veel als moederbord kost me een fortuin! 60-70 Max. Kan ik fatsoenlijk een voor die prijs of moet ik gaan voor een minder dure moederbord en een betere processor? Mijn Systeem: mxmad32
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Stick met dat moederbord. Gelukkig voor u Intel hebben herrezen de 'Pentium' naam in de vorm van de E21 ** serie van cpu's. Lucky Alex? Yup, ze Pentium slechts in naam. Ze wezen Core 2 Duo-architectuur met een andere naam tag. Ze hebben een kleinere cache, maar gezien de prijs .... have a look De E2140 loopt 200MHz langzamer en is een stuk goedkoper ook. Hier
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Het is gewoon niet alles over mhz van de processor snelheid Mxmad. Het is de eerste plaats over de architectuur van de chip. Plus, je moet blijven binnen de begroting die uiteraard verfijnt uw keuzes down (Tenzij je tweede hand).
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Architectuur? In uw persoonlijke mening denk je dat processor is een goed voor gaming? Am i kopen van een goed moederbord, maar dan verpest het met een half-waardig processor? |
|
| |||
| |||
| Simpel gezegd, toen ik verwijzen naar de architectuur van deze chip Ik ben niet te verwijzen naar welke vorm het is of iets dergelijks, ben ik te verwijzen naar hoe snel het doet wat het doet. Als uw voorkeur is gaming (op een begroting) is het een goede chip. Een grotere cache zal niet helpen met kansspelen. Uiteraard Ik wil graag een snellere Intel Core 2 zie daar, maar het is niet mijn geld. Hogere prestaties van een pc kan alleen maar goed zijn en kan verhogen de levensduur van het systeem tussen upgrades. Aan het eind van de dag als de pc doet wat u wilt dan is het geen slechte aankoop is het.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Ik wil alleen maar weten dat het zal snel! Dus de grote vraag .... zal het? Ik vond dit een die een 2Ghz een, maar minder geld?!?! http://www.ebuyer.com/UK/product/132064 |
|
| |||
| |||
| Goed vinden! yup, zelfde range, 200MHz sneller. Dit bewijst het oude gezegde: Shop around! Welke games speel je en op welke resolutie?
|
| |||
| |||
| Niet zeker over de resolutie, maar de spellen die ik zou willen spelen zijn Mx Vs ATV Unleashed, Command and Conquer 3. I dont have any meer cos i dont hebben een fatsoenlijke computer om spelletjes te spelen op het moment! Ik zou willen dat het in staat zijn de nieuwste first person shooter games te spelen. |
|
| |||
| |||
| Als je wil naar de nieuwste FPS games te spelen (we verwijzen naar Crysis etc) dan moet u ok met deze CPU. Mits de rest van het bouwen is voldoende evenwichtig te zijn, grafische kaart, ram snelheid, hoeveelheid RAM-geheugen (2 GB voor Vista, 1GB voor XP). En u bent met een 1280x1024 4:3-scherm / 1440x900 W-tft scherm. 17 "of 19" U zult boete voor C & C 3 worden met die cpu op die resolutie, want zelfs al is de cpu zal moeten veel van de AI te doen voor het spel dat ik heb gezien een E6300 (1.86GHz) gelukkig spel op deze resolutie met C & C 3.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Suggesties? | Jophen | Grafische Kaarten & Monitors | 10 | 22 jul 2008 02:43 |
| Nieuwe AMD-processor op Gigabyte mobo,, Suggesties en helpen alstublieft. | pcbutter | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 17 Jan 2008 06:28 |
| I'd Love Enkele Suggesties | Torner | Algemeen Hardware Chat | 3 | 10 Jan 2008 18:36 |
| Twee raad Suggesties | Computer Spec | Gemeenschap Nieuws & Chat | 6 | De 7 augustus 2007 14:28 |
| Eventuele suggesties? | Vlad | Algemeen Hardware Chat | 13 | De 7 augustus 2007 13:05 |
| Thread Tools | |
| |