![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Well im planlegging på gettin denne fine hovedkort
![]() http://cgi.ebay.co.uk/Asus-P5K-E-WIF...QQcmdZViewItem Eventuelle anbefalinger på en prosessor for å få? Cant være mye som hovedkort er koster meg en formue! 60-70 max. Kan jeg få anstendig en for den prisen, eller bør jeg gå for en rimeligere hovedkort og en bedre prosessor? Min System: mxmad32
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Stick med at hovedkort. Heldigvis for deg Intel har gjenoppstått på "navnet Pentium" i form av E21 ** rekke cpu's. Lucky Alex? Yup, er de Pentium i navnet bare. De er i utgangspunktet Core 2 Duo-arkitektur med et annet navn kode. De har en mindre buffer, men vurderer prisen .... ta en titt Den E2140 kjører 200MHz tregere og er mye billigere også. Her
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Det er rett og slett ikke handler om prosessorens MHz hastighet Mxmad. Det er først og fremst om arkitektur av chip. I tillegg har du å holde deg innenfor budsjettet som åpenbart begrenser valgene dine ned (med mindre du går andre hånden).
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Arkitektur? I din personlige mening, tror du at prosessoren er noe bra for spilling? Er jeg kjøpe et godt hovedkort, men da ødelegge den med en halv anstendig prosessor? |
|
| |||
| |||
| Enkelt sagt, når jeg henvise til arkitektur sa chip jeg ikke å henvise til hva forme den er eller noe sånt, jeg henviser til hvor raskt den gjør hva den gjør. Hvis innstillingen er gaming (på et budsjett) det er en god chip. En større buffer vil ikke hjelpe med pengespill. Selvfølgelig vil jeg gjerne se en raskere Core 2 der inne, men det er ikke mine penger. Høyere ytelse fra en PC kan bare noen gang være gode og kan øke levetiden for systemet mellom oppgraderinger. På slutten av dagen hvis pc hva du ønsker så er det ikke et dårlig kjøp er det.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Jeg vil bare vite at det vil være rask! Så det store spørsmålet .... vil det? Jeg fant dette som er en 2GHz ett, men mindre penger?!?! http://www.ebuyer.com/UK/product/132064 |
|
| |||
| |||
| Good finner! yup, samme området, 200MHz raskere. Dette beviser det gamle ordtaket: Shop around! Hvilke spill spiller du og til hvilken oppløsning?
|
| |||
| |||
| Ikke sikker på om vedtaket, men de spillene jeg vil spille er MX vs ATV Unleashed, Command and Conquer 3. Dont jeg har noen flere cos jeg dont ha en anstendig maskin til å spille spill for tiden! Jeg ønsker at det skal kunne spille de nyeste første person shooter spill. |
|
| |||
| |||
| Hvis du ønsker å spille de nyeste fps spill (menes Crysis osv.) så du bør være ok med denne cpu. Gi resten av bygget er balansert nok, skjermkort, ram hastighet, ram beløp (2GB for Vista, 1GB for XP). Og du bruker en 1280x1024 4:3-skjerm / 1440x900 W-Screen TFT. 17 "eller 19" Du vil bli fin for C & C 3 med at cpu på den oppløsningen, fordi selv om cpu trenger å gjøre mye av AI for spillet jeg har sett en E6300 (1,86 GHz) lykkelig spillet på dette vedtaket med C & C 3.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Suggestions? | Jophen | Kabinetter & Skjermer | 10 | 22 juli 2008 02:43 |
| Ny AMD-prosessor på Gigabyte MoBo, Forslag og hjelpe takk. | pcbutter | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 17 januar 2008 06:28 |
| Jeg vil gjerne noen forslag | Torner | General Hardware Chat | 3 | 10 januar 2008 18:36 |
| To styret Suggestions | Computer Spec | Community News & Chat | 6 | 7 august 2007 14:28 |
| Noen forslag? | Vlad | General Hardware Chat | 13 | 7 august 2007 13:05 |
| Thread Tools | |
| |