mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Processor Temperatur er forkert?

Reply

Thread Tools
Old 19. april 2009, 04:37
Medlem Gruppen

Default Processor Temperatur er forkert?

Der for nylig har investeret i noget software for at se nogle temperaturer på min PC, jeg troede, alt var fint. Viser sig, jeg var galt. Det lørdag tomgang ved 40 grader (Stop griner!) Og jeg tænkte "Nå, er det gamle, I'll get over it", men jeg kørte Hyper PI med 32 millioner numre, tog omkring 30 minutter at gøre omkring 24 eller deromkring reguleringssløjferne CPU brug for processor 0 og processor 1 (HTT) var begge med 100% til varigheden af den beregning sagde Jobliste og jeg syntes, det var fint, jeg så på min temperatur igen og det var stadig 40 grader .. Blæseren ikke hastigheden op, var der ingen støj ændre på alle eller temperaturaendringer og jeg er temmelig bekymret for, at hvis jeg har min pc under belastning en masse spil osv., så vil jeg skader den, fordi den fan er ikke at fjerne varme, så hurtigt som det skulle. Tror jeg har gamle brudt hardware eller min P4 er lige stor på ikke at få varmt? = P

Enhver hjælp ville være dejligt! =)
Old 19. april 2009, 04:47
Medlem Gruppen

ændre tem i bios BUD
Old 19. april 2009, 04:49
Medlem Gruppen

Lettere sagt end gjort, jeg har en af disse BIOS 'at sutte. Det er begrænset, kan ikke ændre noget på det. Jeg kan bare om at ændre hastigheden på AGP, endsige fan hastigheder, temperaturer osv.
Old 20. april 2009, 13:34
Medlem Gruppen

eller ur heatsink og fan gør sit arbejde godt og korrekt og altid stayin samme temp, u er korrekte det shud ændre
Old 20. april 2009, 14:11
Medlem Gruppen

Lige fundet ud af programmet er skidt og virker ikke.

SpeedFan giver mig følgende (foruroligende) resultater:

Brand er en dårlig ting ret? Plus, den hastighed af ventilator på venstre gør ingen forskel, at blæseren på alle ..
Old 20. april 2009, 14:13
Donor-Gruppen

Det lyder som din processor har en dårlig termisk sensor.

De fleste CPU'er vil ikke overopvarmes i brug alligevel, så jeg ville ikke bekymre dig om det.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 20. april 2009, 14:14
Medlem Gruppen

tage det fra mig ok ur fan er fint. harddiske køre mellem 43-50 grader, så kun bekymre dig, hvis dets at larme eller u lugte noget
Old 20. april 2009, 14:18
Medlem Gruppen

God, ny pc skulle ankomme inden for de næste par uger, og jeg var bange for, at forlade dette på det meste af tiden for at køre forskellige bits (Lan spil, filserver etc.) ville forvolde skade på det, eller mig eller mit hus lol. Thanks anyway fyre!
Old 20. april 2009, 14:54
Medlem Gruppen

[citat = Razer; 108566] God, ny pc skulle ankomme inden for de næste par uger, og jeg var bange for, at forlade dette på det meste af tiden for at køre forskellige bits (Lan spil, filserver etc.) ville forvolde skade på det, eller mig eller mit hus lol. Thanks anyway fyre! [/citat]

netop dont hit det i frustration, det vil skade både dem og dig, så i din frustation du vil smide pc i hele lokalet, og sandsynligvis forårsage skade på dit hus
Old 20. april 2009, 14:54
Medlem Gruppen

om speedfan du indstille tolerancegrænser at temps bør være mellem de alle kommer indstillet som standard, når du først har installeret det, theyre let at ændre i konfig. billedet vedrører hvor godt temp er inden for det (muligvis forkert) tolerance,
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
PC gået galt, helt galt. Any ideas Hvad skal udskiftes? toneus General Hardware Chat 4 21 September 2009 15:26
Jeg brug for hjælp med at temperaturen på Min Processor s20cris CPU, bundkort og RAM 1 25 august 2009 10:17
Sikker Temperatur waxtodonte15 CPU, bundkort og RAM 8 15 april 2008 06:32
Hardware temperatur blubla General Hardware Chat 1 5 april 2008 18:47
CPU Temperature Monitor link590o General Software Chat 27 15 januar 2008 03:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.