vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Prosessori Lämpötila on väärin?

Reply

Thread Tools
Old 19 huhtikuu 2009, 04:37
Jäsen

Default Prosessori Lämpötila on väärin?

Ottaa äskettäin investoinut joitakin ohjelmia nähdä joitakin lämpötiloissa minun PC, ajattelin kaikki oli kunnossa. Käynyt ilmi, olin väärässä. Se lau tyhjäkäynnillä 40 astetta (Stop nauruun!) Ja ajattelin, "No, se on vanha, I'll get over it", mutta juoksin Hyper PI 32 miljoonaa numeroa, kesti noin 30 min tehdä noin 24 tai niin silmukoita, CPU käyttöä prosessori 0 ja prosessori 1 (htt) olivat niin 100% ajaksi laskettaessa sanoi Task Manager ja ajattelin, että se oli hieno, Katsoin minun lämpötila uudelleen ja se oli vielä 40 astetta .. Tuuletin ei nopeuttaa, ei ollut melua muuttaa lainkaan tai lämpötilan muutos ja olen varsin huolestunut siitä, että jos minulla on PC kuormitettuna paljon pelejä jne. Sitten vahingoittaa sitä, koska tuuletin ei poistamalla lämpöä niin nopeasti kuin olisi tarpeen. Varauduttava Olen vanha rikki laitteistoa tai minun P4 on vain hyvä jssk saa kuuma? = P

Kaikki apu olisi mahtavaa! =)
Old 19 huhtikuu 2009, 04:47
Jäsen

muuttaa tem vuonna bios alkuunsa
Old 19 huhtikuu 2009, 04:49
Jäsen

Helpommin sanottu kuin tehty, olen yksi näistä BIOS ", että surkea. Se on rajoitettu, ei voi muuttaa mitään siitä. Voin melkein muuttaa nopeus AGP, puhumattakaan tuulettimien nopeudet, lämpötiloja jne.
Old 20 huhtikuu 2009, 13:34
Jäsen

tai ur heatsink ja tuuletin tekee työtä hyvän ja asianmukaisen ja aina stayin sama lämpötila, u ovat oikein se shud muutos
Old 20 huhtikuu 2009, 14:11
Jäsen

Juuri, ohjelma on roskaa ja ei toimi.

SpeedFan antaa minulle seuraavat (huolestuttava) tulokset:

Fire on huono asia, eikö? Plus, nopeus tuulettimen vasemmalla ei ero tuulettimen ollenkaan ..
Old 20 huhtikuu 2009, 14:13
Rahoittajien ryhmän

Se kuulostaa teidän prosessori on huono lämpö anturi.

Useimmat CPUs ei ylikuumentaa käyttöesimerkeistä joka tapauksessa, joten ei sitä murehdi.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 20 huhtikuu 2009, 14:14
Jäsen

usko pois ok ur tuuletin on hienoa. kovalevyihin aikavälillä välillä 43-50 astetta niin vain huolestu, jos sen tekee melu tai u haju jotain
Old 20 huhtikuu 2009, 14:18
Jäsen

Hyvä, uusi PC pitäisi saapua parin seuraavan viikon ajan, ja olin huolissani siitä, että jätetään tämä suurimman osan aikaa käynnissä eri bittiä (Lan pelit, tiedostopalvelimelle jne.) aiheuttaisi vahinkoa, tai minuun tai talo lol. Kiitos joka tapauksessa kaverit!
Old 20 huhtikuu 2009, 14:54
Jäsen

[lainaus = Razer; 108566] Hyvä, uusi PC pitäisi saapua parin seuraavan viikon ajan, ja olin huolissani siitä, että jätetään tämä suurimman osan aikaa käynnissä eri bittiä (Lan pelit, tiedostopalvelimelle jne.) aiheuttaisi vahinkoa, tai minuun tai talo lol. Kiitos joka tapauksessa kaverit! [/Lainaan]

vain dont hit se turhautuminen, joka vahingoittaisi sekä sen ja te, sitten teidän frustation voit heittää kpl huoneen toisella puolella, ja todennäköisesti vahingoittaa kotiasi
Old 20 huhtikuu 2009, 14:54
Jäsen

on speedfan olet määrittänyt toleranssit että temps olisi välillä, ne kaikki tulevat asetettu oletusarvoisesti, kun ensin asentaa sen, theyre helppo muuttaa määritystiedostoa. kuvaan liittyy siihen, miten hyvin temp on (mahdollisesti väärä) suvaitsevaisuus,
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
PC mennyt pieleen, todella väärin. Ideoita Mitä tulee vaihtaa? toneus Rautatavaran Chat 4 21 syyskuu 2009 15:26
Tarvitsen apua Lämpötila Oma Processor s20cris CPUs, Emolevyt & RAM 1 25 elokuu 2009 10:17
Safe Temperature waxtodonte15 CPUs, Emolevyt & RAM 8 15. Huhtikuu 2008 06:32
Laitteiston lämpötila blubla Rautatavaran Chat 1 5. Huhtikuu 2008 18:47
CPU Temperature Monitor link590o General Software Chat 27 15 Jan 2008 03:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.