![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ottaa äskettäin investoinut joitakin ohjelmia nähdä joitakin lämpötiloissa minun PC, ajattelin kaikki oli kunnossa. Käynyt ilmi, olin väärässä. Se lau tyhjäkäynnillä 40 astetta (Stop nauruun!) Ja ajattelin, "No, se on vanha, I'll get over it", mutta juoksin Hyper PI 32 miljoonaa numeroa, kesti noin 30 min tehdä noin 24 tai niin silmukoita, CPU käyttöä prosessori 0 ja prosessori 1 (htt) olivat niin 100% ajaksi laskettaessa sanoi Task Manager ja ajattelin, että se oli hieno, Katsoin minun lämpötila uudelleen ja se oli vielä 40 astetta .. Tuuletin ei nopeuttaa, ei ollut melua muuttaa lainkaan tai lämpötilan muutos ja olen varsin huolestunut siitä, että jos minulla on PC kuormitettuna paljon pelejä jne. Sitten vahingoittaa sitä, koska tuuletin ei poistamalla lämpöä niin nopeasti kuin olisi tarpeen. Varauduttava Olen vanha rikki laitteistoa tai minun P4 on vain hyvä jssk saa kuuma? = P Kaikki apu olisi mahtavaa! =) |
|
| |||
| |||
| muuttaa tem vuonna bios alkuunsa |
|
| |||
| |||
| Helpommin sanottu kuin tehty, olen yksi näistä BIOS ", että surkea. Se on rajoitettu, ei voi muuttaa mitään siitä. Voin melkein muuttaa nopeus AGP, puhumattakaan tuulettimien nopeudet, lämpötiloja jne. |
|
| |||
| |||
| tai ur heatsink ja tuuletin tekee työtä hyvän ja asianmukaisen ja aina stayin sama lämpötila, u ovat oikein se shud muutos |
|
| |||
| |||
| Juuri, ohjelma on roskaa ja ei toimi. SpeedFan antaa minulle seuraavat (huolestuttava) tulokset: ![]() Fire on huono asia, eikö? Plus, nopeus tuulettimen vasemmalla ei ero tuulettimen ollenkaan .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se kuulostaa teidän prosessori on huono lämpö anturi. Useimmat CPUs ei ylikuumentaa käyttöesimerkeistä joka tapauksessa, joten ei sitä murehdi.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| usko pois ok ur tuuletin on hienoa. kovalevyihin aikavälillä välillä 43-50 astetta niin vain huolestu, jos sen tekee melu tai u haju jotain |
|
| |||
| |||
| Hyvä, uusi PC pitäisi saapua parin seuraavan viikon ajan, ja olin huolissani siitä, että jätetään tämä suurimman osan aikaa käynnissä eri bittiä (Lan pelit, tiedostopalvelimelle jne.) aiheuttaisi vahinkoa, tai minuun tai talo lol. Kiitos joka tapauksessa kaverit! |
|
| |||
| |||
| [lainaus = Razer; 108566] Hyvä, uusi PC pitäisi saapua parin seuraavan viikon ajan, ja olin huolissani siitä, että jätetään tämä suurimman osan aikaa käynnissä eri bittiä (Lan pelit, tiedostopalvelimelle jne.) aiheuttaisi vahinkoa, tai minuun tai talo lol. Kiitos joka tapauksessa kaverit! [/Lainaan] vain dont hit se turhautuminen, joka vahingoittaisi sekä sen ja te, sitten teidän frustation voit heittää kpl huoneen toisella puolella, ja todennäköisesti vahingoittaa kotiasi |
|
| |||
| |||
| on speedfan olet määrittänyt toleranssit että temps olisi välillä, ne kaikki tulevat asetettu oletusarvoisesti, kun ensin asentaa sen, theyre helppo muuttaa määritystiedostoa. kuvaan liittyy siihen, miten hyvin temp on (mahdollisesti väärä) suvaitsevaisuus, |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PC mennyt pieleen, todella väärin. Ideoita Mitä tulee vaihtaa? | toneus | Rautatavaran Chat | 4 | 21 syyskuu 2009 15:26 |
| Tarvitsen apua Lämpötila Oma Processor | s20cris | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 25 elokuu 2009 10:17 |
| Safe Temperature | waxtodonte15 | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 15. Huhtikuu 2008 06:32 |
| Laitteiston lämpötila | blubla | Rautatavaran Chat | 1 | 5. Huhtikuu 2008 18:47 |
| CPU Temperature Monitor | link590o | General Software Chat | 27 | 15 Jan 2008 03:43 |
| Thread Tools | |
| |