mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Processor Temperatuur is er mis?

Reply

Thread Tools
Old 19 apr 2009, 04:37
Lid Fractie

Default Processor Temperatuur is er mis?

Na recent geïnvesteerd in software om te zien wat de temperatuur van mijn pc, ik dacht dat alles in orde was. Blijkt dat ik verkeerd was. Het zaterdag idle op 40 graden (Stop lachen!) En ik dacht "Nou, het is oud, I'll get over it", maar ik liep Hyper PI met 32 miljoen nummers, duurde ongeveer 30 minuten te doen ongeveer 24 of zo loops, CPU gebruik voor processor 0 en processor 1 (HTT) waren beide 100% voor de duur van de berekening zei task manager en ik vond het prima, ik keek naar mijn temperatuur weer en het was nog 40 graden .. De ventilator niet bespoedigen, was er geen geluid veranderingen op alle of temperatuur veranderen en ik ben heel bang dat als ik mijn PC onder belasting veel spelletjes spelen, enz., dan zal ik de schade omdat de ventilator niet verwijderen warmte zo snel als zou moeten. Reken ik heb gebroken oude hardware of mijn P4 is gewoon veel te warm krijg niet? = P

Alle hulp zou geweldig zijn! =)
Old 19 apr 2009, 04:47
Lid Fractie

de TEM in de bios bud
Old 19 apr 2009, 04:49
Lid Fractie

Gemakkelijker gezegd dan gedaan, ik heb een van deze BIOS 'die zuigen. Het is beperkt, kan niet veranderen wat er op. Ik kan alleen over de snelheid van AGP, laat staan ventilatorsnelheden, temperaturen enz.
Old 20 apr 2009, 13:34
Lid Fractie

of ur koeling en ventilator doet zijn werk goed en correct en altijd Stayin dezelfde temp, u bent juist het shud verandering
Old 20 apr 2009, 14:11
Lid Fractie

Net ontdekt dat het programma is onzin en gaat niet werken.

SpeedFan geeft mij het volgende (zorgwekkende) resultaten:

Vuur is een slechte zaak toch? Plus, de snelheid van de ventilator aan de linkerkant maakt geen verschil met de ventilator op alle ..
Old 20 apr 2009, 14:13
Donor Groep

Het klinkt als je processor heeft een slechte thermische sensor.

De meeste processoren zullen niet oververhit in gebruik, dus ik zou sowieso niet druk over.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 20 apr 2009, 14:14
Lid Fractie

neem het van me ok ur fan is prima. harde schijven draaien tussen de 43-50 graden dus alleen zorgen te maken als haar lawaai of stank u iets
Old 20 apr 2009, 14:18
Lid Fractie

Goed, nieuwe pc moet komen in de komende paar weken en ik was bang dat het verlaten van dit op de meeste van de tijd voor het draaien van verschillende bits (Lan games, file server etc) zou leiden tot schade aan, of mij of mijn huis lol. Bedankt jongens toch!
Old 20 apr 2009, 14:54
Lid Fractie

[quote = Razer; 108566] Goed, nieuwe pc moet komen in de komende paar weken en ik was bang dat het verlaten van dit op de meeste van de tijd voor het draaien van verschillende bits (Lan games, file server, enz.) zou leiden tot schade aan, of mij of mijn huis lol. Dankzij toch jongens! [/quote]

just dont hit in frustratie, dat zou schade zij en u vervolgens in uw frustation zou je gooit de pc in de kamer, en waarschijnlijk leiden tot schade aan uw huis
Old 20 apr 2009, 14:54
Lid Fractie

op speedfan u toleranties dat de temps moet worden tussen, ze zijn allen afkomstig ingesteld als standaard wanneer u voor het eerst installeert, theyre gemakkelijk te veranderen in de config. de foto betrekking heeft op hoe goed de temperatuur binnen de (mogelijk verkeerde) tolerantie,
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.