![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har været at køre Folding @ home grafiske klient til et godt stykke tid nu, men for nylig har taget springet ind i SMP version. Jeg konstant overvåge mit CPU temps som sin OC'd. Kører den grafiske kunde, er det aldrig budged fra 40'C men nu, at jeg har indlæst det 100% efter et par dage kan det hit følgende, Core 0, 68 Core 1, 66 Core 2, 60 Core 3, 60 Til at begynde med at jeg har fået mit Tuniq tårn var ikke sidder korrekt, så jeg igen lørdag den og alt er stadig den samme. Jeg har kommenteret i fortiden, at det er intet at bekymre sig om, temp kloge, og jeg er ok med disse særlige temps. Mit spørgsmål er, hvad er crack med støbekerner 0 og 1? Er det normalt? Råd om, hvordan jeg kan reducere denne vil jeg kraftigt appriciated som altid. Keith. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Må ikke anvendes coretemp, det er ret forfærdelig så vidt pålidelige temperaturer gå (Tmax er alt rodet op). Prøv Intel Thermal Analysis Tool og se om du har den samme forskel i temps mellem støbekerner. Ujævne sammensatte spredning kunne gøre det også, men hvis du har reseated det ..
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Tak for svaret kulstof, Ja aflæsninger er det samme med Intel værktøj. I'm gonna reseat den igen og måske overveje nogle lappemaskiner mens off, jeg giver dig besked om resultatet. Keith. |
|
| |||
| |||
| Lapsamlet både CPU og Tuniq tårn og er glad for at sige, at det har reduceret kerne temp betydeligt i støbekerner 0 og 1. Efter lappemaskiner, Core 0, 61 Core 1, 61 Core 2, 59 Core 3, 59 En ting jeg cant mener er, hvor meget det har taget at få dem begge glat ... ish, Ages ........... Still dont tror sin perfekte skønt, men er glad NTL. Ikke for svage hjerter .. Vand og CPU ...... ![]() ![]() Keith. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Men resultaterne er det værd