![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej jeg har for nylig brugt SpeedFan til monitory min CPU tamps og de virkede ok 39 idle og 55 load, men da jeg downloadet core temps og fandt ud af, så når du er på ild og med coretemps kører im på 49 grader alle cores
im benytter kerne 0 som et eksempel coretemp = core 0 = 49 C Sandra kerne 0 = 42 c speed fan kerne 0 = 35 c hvad man er korrekt? Jeg vil gerne have at sige SpeedFan men jeg tvivler på du vil også jeg netop re anvendt termisk pasta som jeg var bekymret for, at der var skyld i de temps men im få de samme resultater Jeg gælder om tykkelsen af et riskorn 1,5 cm over midten af processoren Jo før du kan komme tilbage til mig bedre tak Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Begge kan være ret til at være ærlig .... eller forkert for den sags skyld Cewy. Quads er notorisk vanskeligt at måle med nogen grad af præcision, fordi du har oftest ikke blot fik to centrale kører nogen form for proces. Men for at være ærlig, og igen som vi har været inde på før, er der intet som helst galt med den højeste temp du citerer. Dette er en quad afterall.
|
| |||
| |||
| Jeg thaught så meget, men jeg vil virkelig gerne lavere temps, så jeg kan oc til 3GHz jeg vil forsøge ansøge aften med mindre pasta |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| I7 bundkort - 44-48c temps OK? | viperdude | CPU, bundkort og RAM | 3 | 23. maj 2009 02:37 |
| Forskellige CPU temps på dual core | rbscooby | CPU, bundkort og RAM | 5 | 24 oktober 2008 10:57 |
| Temps til høje | Ozzie82 | CPU, bundkort og RAM | 19 | 3 august 2008 12:37 |
| Meget mærkeligt CPU temps | rbscooby | CPU, bundkort og RAM | 15 | 20. jul 2008 14:48 |
| High CPU temps! Hjælp! | brads900 | General Hardware Chat | 32 | 20. apr 2008 02:05 |
| Thread Tools | |
| |