![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Olen viime aikoina käyttänyt SpeedFan on monitory minun CPU Tamps ja he näyttivät ok 39 tyhjäkäynnillä ja 55 kuormaa, mutta sitten olen ladannut ydin temps ja huomasivat sen jälkeen, kun on Firefox ja coretemps käynnissä Im 49 astetta kaikkien sydämiä
im kohteleva core 0 esimerkkinä coretemp = core 0 = 49 C Sandra core 0 = 42 C nopeasti fan core 0 = 35 C mitä toinen on oikea? Haluaisin sanoa SpeedFan mutta en usko sinua Lisäksi juuri uudelleen sovelletaan lämpö Liitä olin huolissani siitä, että oli syypää temps mutta im saada samat tulokset Haen tietoa paksuus riisinjyvän 1.5cm koko keskustassa prosessori nopeammin pääset takaisin minulle paremmin kiitos My System: Cewy n ihme macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Molemmat voivat olla oikeus olla rehellisiä .... tai väärin, että asia Cewy. Neloset on tunnetusti vaikea mitata, minkä verran tarkasti, koska olet useimmiten vain kaksi keskeistä on käytössä minkäänlaista prosessi. Mutta suoraan sanottuna, ja jälleen, kun olemme käsitelleet tätä ennen, ei ole yhtään mitään vikaa korkein lämpötila voit lainata. Tämä on quad afterall.
|
| |||
| |||
| i thaught yhtä paljon, mutta haluaisin todella pienempi temps, jotta voin oC 3 GHz yritän hakemasta uutta tänä iltana vähemmän liitä |